رؤسای کمیسیون‌های تخصصی شورای رشت انتخاب شدند

بازباران خبر/ ترکیب هیأت‌رئیسه کمیسیون‌های تخصصی شورای رشت شامل رئیس، نائب رئیس و منشی کمیسیون‌ها در سومین سال فعالیت شورای ششم این شهر انتخاب شدند.

به نقل از فارس ، در نود و پنجمین جلسه علنی شورا که با دستور جلسه انتخاب اعضای کمیسیون های تخصصی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت برگزار شد، با موافقت اعضای کمیسیون تخصصی بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری، حسن کریمی کرنق، علیرضا تاج شهرستانی و مسعود عباس نژاد به ترتیب به عنوان رئیس، نائب رئیس و منشی این کمیسیون انتخاب شدند.

سیدشمس شفیعی، مجید عزیزی و علیرضا تاج شهرستانی نیز به عنوان رئیس، نائب رئیس و منشی کمیسیون برنامه و بودجه شورای رشت انتخاب شدند.

محسن سماکچی با موافقت اعضای کمیسیون رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای رشت شد و مسعود عباس نژاد و رضا عاشری نیز به ترتیب در جایگاه نائب رئیس و منشی این کمیسیون قرار گرفتند.

علیرضا تاج شهرستانی نیز در سومین سال از فعالیت شورای ششم به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای رشت انتخاب شد و هادی رمضانی و کریمی کرنق نیز به ترتیب نائب رئیس و منشی این کمیسیون شدند.

برای کمیسیون شهرسازی نیز مسعود عباس نژاد با رأی اعضا به عنوان رئیس انتخاب شد و برای جایگاه نائب رئیسی این کمیسیون محسن سماکچی و نادر حسینی کاندید شدند که با موافقت اعضای کمیسیون شهرسازی، محسن سماکچی نائب رئیس این کمیسیون و سید شمس شفیعی نیز به عنوان منشی انتخاب شد.

سید حسین رضویان به عنوان رئیس کمیسیون توسعه پایدار در سال سوم فعالیت شورا انتخاب شد و نادر حسینی و حسن کریمی کرنق به ترتیب در جایگاه نائب رئیس و منشی این کمیسیون قرار گرفتند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=31979

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: