دیوارنگاره «ما پیروزیم» اثری امیدبخش در گام دوم انقلاب است

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان دیوارنگاره «ما پیروزیم» را اثری امیدبخش در گام دوم انقلاب برشمرد و افزود: خلف دیوارنگاره «ما پیروزیم» توسط جمعی از جوانان انقلابی به معنای واقعی آتش به اختیار در این محاصره شدید، تهاجم و شبیخون فرهنگی است که با کمترین امکانات اثری مؤثر را خلق و ثبت کردند.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از ایسنا؛ حجت الاسلام سعید مهدوی امروز در مراسم تجلیل از عوامل دیوارنگاره «ما پیروزیم» که در دفتر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان برگزار شد ضمن تسلیت فرا رسیدن سی امین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امام خمینی (ره) توانست با تدبیر و هوشمندی پیکره تنومند اسلام و نظام دینی را تشکیل و حکومت طاغوتی و شیطانی را نابود و مغلوب کند.

وی با اشاره به سابقه دیرینه استکبار در جنابت علیه ملت ایران و نظام اسلامی افزود: امروز شاهد هماورد و جنگ سخت و پیچیده‌ای بین حق و باطل هستیم و این جنگ بیش از آنکه نظامی باشد رنگ فرهنگی و اقتصادی به خود گرفته است.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته توانسته به اوج اقتدار و عزت دست یابد، گفت: هویت یابی ملت ایران و هویت دهی انقلاب اسلامی به امت اسلام در ۴۰ سال گذشته برای دشمنان سنگین بود.

حجت الاسلام مهدوی جنگ اقتصادی و فرهنگی را ترفند جدید دشمن علیه انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: دشمن در حوزه فرهنگی از انواع توطئه ‌ها در تمامی شیوه‌ ها و ابزار فرهنگی استفاده می کند.

وی با بیان اینکه در جنگ حق و باطل، جنگ نه فقط با دشمن استثمارگر خارجی است یادآور شد: بلکه عوامل نفوذی داخلی آن نیز در بخشی از مراکز مؤثر فرهنگی با پول نظام اسلامی نوکری استثمار، استکبار و استعمار را می ‌کنند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با تاکید بر استفاده جوانان از ابزار هنر که زبان گویای انتقال مفاهیم فرهنگی است، ادامه داد: جوانان مومن و انقلابی ایران با ابزار هنر حماسه های جدید می آفرینند.

حجت الاسلام مهدوی دیوارنگاره «ما پیروزیم» را اثری امیدبخش در گام دوم انقلاب برشمرد و افزود: خلف دیوارنگاره «ما پیروزیم» توسط جمعی از جوانان انقلابی به معنای واقعی آتش به اختیار در این محاصره شدید، تهاجم و شبیخون فرهنگی است که با کمترین امکانات اثری مؤثر را خلق و ثبت کردند.

وی به دیوارنگاره «ما پیروزیم» که با تصویری از خرمشهر رونمایی شده اشاره کرد و افزود: جوانان هنرمند گیلان با ابزار هنر توانستند تصویر بسیار ارزشمندی از سوم خرداد، سالروز آزاد سازی خرمشهر طراحی کنند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که خرمشهرهای دیگر در راه است یادآور شد: انتشار دیوارنگاره «ما پیروزیم» در فضای مجازی موجب شد که فریاد درماندگی و دریوزگی «مسیح علی نژاد» جیره خوار رسانه های صهیونیست نیز بلند شود.

گفتنی است در پایان از حسن صمدی طراح و مدیر هنری و میلاد پسندیده طراح و کارگردان هتری دیوار نگاره «ما پیروزیم» تقدیر و تجلیل شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=1541

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: