دیدار مدیر کل ورزش و جوانان با رییس کل دادگستری استان گیلان

 

باز باران خبر/ باید با ایجاد جذابیت های ورزشی جوانان را به سمت ورزش و تحرک سوق داد تا شاهد حضور هرچه بیشتر نوجوانان و جوانان در مجموعه های ورزشی باشیم

 

به گزارش روابط عمومی دادگستری گیلان، مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان با حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان دیدار کرد.

 

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه باید جامعه ورزشی را در استان توسعه دهیم اظهار داشت: توسعه ورزش های همگانی امری ضروری است که برای جامعه نیز نافع خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه به ورزش نباید به عنوان یک تجارت نگاه شود افزود: آمادگی جسمانی جوانان، سلامت و نشاط اجتماعی آنان باید همواره مد نظر مسئولین قرار گیرد.

 

رئیس شورای قضایی استان جامعه پویا را جامعه ای با نشاط که ورزش در آن نهادینه شده باشد عنوان کرد و گفت: برای سلامتی مردم باید متقبل هزینه شد و با ایجاد جذابیت های ورزشی جوانان را به سمت ورزش و تحرک سوق داد تا شاهد حضور هرچه بیشتر نوجوانان و جوانان در مجموعه های ورزشی باشیم.

 

وی با تاکیدبرفعال بودن همه اماکن و سالن های ورزشی در استان تصریح کرد: مسئولان امر ورزش اجازه فروش املاک ورزشی را به هیچ بهانه ای نخواهند داشت.

 

رئیس شورای قضایی استان سرانه ورزشی استان را پایین دانست و خواستار توسعه فضای ورزشی و ترویج فرهنگ ورزش شد و ابراز داشت: حرکتی انقلابی و جهادی با یک نگاه تحولی در امر ورزش ضروری است.

 

وی جلوگیری از واگذاری مجموعه ورزشی پیست اسب سواری پیربازار رشت توسط دستگاه قضایی را امری مبارک عنوان کرد و افزود: این پرونده در کمیته ای تخصصی با حضور متخصصین امر در حال بررسی و رسیدگی است.

 

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در پایان خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی از حقوق مردم و جامعه ورزشی حمایت کرده و اجازه هیچ گونه دست اندازی و تعرض به اماکن ورزشی را نخواهد داد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=33702

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: