دیدار شهردار و عضو شورای اسلامی شهر رشت با خانواده شهید محمدصادق بیابانگردی

دیدار شهردار و عضو شورای اسلامی شهر رشت با خانواده شهید محمدصادق بیابانگردی

باز باران خبر/ شهردار و عضو شورای اسلامی شهر رشت با خانواده شهید محمد صادق بیابانگردی از شهدای انقلاب دیدار کردند.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، سید محمد احمدی شهردار رشت به اتفاق فاطمه شیرزاد عضو شورای اسلامی شهر رشت امروز (سه‌شنبه، ۲۱ بهمن) با خانواده شهید «محمدصادق بیابانگردی» از شهدای انقلاب دیدار و با اهدای لوح از خانواده معظم شهید تجلیل کردند.

شهردار رشت در این دیدار ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز چهل و دومین پیروزی انقلاب اظهار داشت: شهدای ما جان خود را برای پیروزی انقلاب اسلامی فدا کردند و اکنون حفظ و صیانت از آن بر عهده ماست.

سید محمد احمدی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با خون شهدا به ثمر رسید افزود: اقتدار امروز نظام اسلامی و امنیتی که داریم را مرهون شهدایی هستیم که جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند و امروز وظیفه ما زنده نگهداشتن یاد و خاطره این بزرگمردان است.

وی در ادامه به تلاش مدیریت شهری رشت برای ارتقای خدمات اشاره کرد و گفت: شهرداری رشت در راستای مناسب سازی معابر برای تردد جانبازان و معلولین اقداماتی را انجام داده است و در تلاش است تا در اجرای پروژه ها استانداردها را رعایت کند.

وی به لزوم نصب دستگاه های ورزشی در پارک ها برای جانبازان و معلولین اشاره کرد و تصریح کرد: ایجاد فضای مناسب برای تفریح و ورزش معلولین و جانبازان یک وظیفه است که باید برای آن برنامه ریزی کنیم.

فاطمه شیرزاد نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام گفت: شهرداری رشت پیگیر چاپ یک کتاب با محتوای زندگینامه مادران شهید است که امیدوارم این مهم با همکاری و دستور شهردار رشت تحقق یابد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت نقش شهدا در امنیت و استقلال امروز کشور را با اهمیت خواند و افزود: امیدوارم با پیروی از راه امام راحل، از مسیر تحقق آرمان های انقلاب منحرف نشویم و با جدیت در مسیر حق و عدالت حرکت کنیم.

لازم به ذکر است که شهید «محمدصادق بیابانگردی» در ۲۲ بهمن ماه سال ۱۳۵۷ روز پیروزی انقلاب اسلامی در رشت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=18391

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: