دکتر هادی حق شناس کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه انزلی: ظرفیت منطقه آزاد فرصت بسیار بی نظیری برای توسعه شهر انزلی و گیلان است 

 

بازباران خبر: دکتر هادی حق شناس کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بندرانزلی صبح روز پنجشنبه ۳ اسفند  ماه و در اولین روز  آغاز تبلیغات کاندیداها در جمع خبرنگاران حضور یافت و ضمن تبیین اهداف حضور در عرصه انتخابات با بیان اینکه رسانه رکن چهارم دموکراسی شناخته شده است، گفت: اگر در ایران رسانه های آزاد به معنای واقعی فرصت کار پیدا می کردند شاید بسیاری از آسیب های اجتماعی و  بی اعتمادی ها از بین می رفت و یا به حداقل کاهش پیدا می کرد.

وی افزود: رسانه ها کم خرج ترین نهاد نقد عملکردها بوده  و هم بی توقع ترین سربازان این عرصه هستند، چون همیشه در میدان حضور دارند و با ارزان ترین ابزار اطلاع رسانی می کنند.

حق شناس اظهار داشت: از آنجایی که بنده کاندیدای شهرستان بندرانزلی هستم، طبیعی است که مهمترین دغدغه من شهر انزلی است و البته این دغدغه می تواند استانی و ملی هم باشد.

وی ادامه داد: آنچه در محدوده شهرستان انزلی می توانم ذکر کنم که یقینا می تواند مهمترین و اولین دغدغه گیلان هم باشد مبحث تالاب بین المللی است، چرا که امروزه مسأله محیط زیست دغدغه یک قشر خاص نیست بلکه دغدغه همه است‌.

حق شناس در ادامه گفت: نارضایتی مردم در همسایگی منطقه آزاد انزلی دومین  نگرانی است که به مردم محدوده منطقه گفته شده که این زمین متعلق به شما نیست و شما بابت آن باید هزینه پرداخت کنید این یک مسأله  بسیار شوک برانگیز برای افراد ساکن حوالی  منطقه شده است.

وی افزود: ظرفیت منطقه آزاد انزلی یک فرصت بسیار بی نظیر برای توسعه شهر انزلی و گیلان است و در حقیقت یک امکان بالقوه و یک زیر ساخت است.

حق شناس بحث زیرساخت های فرهنگی را از دیگر موارد مهم عنوان کرد و گفت: انزلی دارای هنرمندان سرشناس زیادی است و چه در داخل و چه در خارج  متاسفانه بخاطر فقدان و محدودیت امکانات هنری همچون سینما، هنرمندان ما دچار مشکل هستند.

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه بیش از ۹۰ درصد آلودگی دریای خزر از سوی سایر کشورهای حاشیه آن انجام می شود، گفت: کمتر از پنج درصد این آلودگی ها از سوی ایران است. البته دریا تنها متعلق به مردم انزلی و گیلان نیست، بلکه همه مردم ایران باید از این موهبت الهی برخوردار شوند؛ ۲۰ کشور توسعه یافته جهان در کنار دریا واقع شده اند و از این ظرفیت برای توسعه اقتصادی خود بهره می گیرند و ما نیز برای رسیدن به توسعه پایدار باید به سمت اقتصاد دریا پایه حرکت کنیم.

این نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به افزایش تعداد کشتی‌های ترددی زیر پرچم ایران در دریای خزر اشاره کرد و گفت: بیش از ۵۰ درصد از ۶۸ کشتی زیر پرچم ایران که در دریای خزر تردد دارند متعلق به مردم شهرستان بندرانزلی است.

دکتر حق شناس همچنین در زمینه ظرفیت ها و توانمندی های ورزشی این شهرستان گفت: تعداد ورزشکاران و مدال‌آوران شهر انزلی معادل ۱۵ استان کشور است، باید زیرساخت‌های ورزشی شهرستان تقویت شود ضمن آنکه پنج درصد درآمد مناطق آزاد برای مناطق همجوار است و از این طریق می توان ضمن ارتقا زیرساخت ها، بسیاری از تیم های انزلی و گیلان را تقویت کرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=34790

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: