دکتر نوبخت:   باید تلاش کنیم نارضایتی های جامعه با تصمیم‌ های صحیح تعدیل شود

 

بازباران خبر: معاون رییس جمهور پیشین و رییس سازمان برنامه و بودجه دولت روحانی گفت: تحریم ها در حال خفه کردن کشور است و باید این وضعیت برداشته و تغییر کند.
به گزارش معین نیوز، دکتر محمد باقر نوبخت در دیدار با جمعی از فعالان سیاسی و فرهنگیان در رشت افزود:برای تغییر وضع موجود راهی جز تشکیل یک مجلس قوی و کارآمد با حضور افراد اشنا به قانونگذاری و مدیریت کلان نداریم.
وی اظهار داشت: در شرایط امروز که وضعیت کشور به بحرانی ترین حالت دچار شده باید بتوانیم از ظرفیت های موجود استفاده و حداقل راه نفس کشیدن را برای جامعه ای که دچار مشکلات و چالش های بسیاری است باز کنیم.
وی یادآور شد: در دولت گذشته برغم تمامی مشکلاتی که بر سر راه تامین منابع کشور بود تلاش می شد تا با ابتکار و راهکارهای مناسب دغدغه های مردم و پرداخت مطالبات آنها بر طرف شود.
دبیرکل حزب اعتدال و توسعه یادآور شد: پشتوانه مهم دولت قبل برای رفع مشکلات پشتوانه مردمی بود که به واسطه آن در دولت اول دکتر روحانی شاهد ثبات قیمت دلار و رشد اقتصادی بودیم و تعامل با دنیا به نحو خوبی برقرار شده بود.
وی خاطرنشان کرد:با تمام مشکلات موجود در کشور و شناخت از وضعیت ان  برای کمک به رفع بحران وارد انتخابات مجلس شده ام تا با تمام توان تجربه ام را در مسیر رفع مشکلات انتقال دهم.
دکتر نوبخت افزود:کسی از وضع موجود راضی نیست و نارضایتی در جامعه سرریز شده که باید تلاش شود، وضعیت نارضایتی ها در جامعه با تصمیم‌گیری ها از سوی مردم که قدرت آن در مجلس نهفته است، تعدیل گردد.
وی گفت: قدرت مردم در قوای مجریه و مقننه به طور مستقیم نهفته و نمادی از جمهوریت است و قانون نماد جمهوریت و قدرت را بیشتر در مجلس قرار  داده و اگر مجلس قوی و کارآمد باشد بخشی از مشکلات با ارایه راهکارها و قوانین قابل رفع شدن است.
این نماینده ادوار مردم رشت در مجلس شورای اسلامی یادآور شد : باید در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری برای تغییر وضع موجود با قدرت مردم ورود کنند.
وی ادامه داد: ما در منطقه و داخل کشور و موضوعات مختلف اقتصادی و اجتماعی مشکل داریم و نیازمند نمایندگان با تجربه و آشنا به قانون هستیم؛ نمایندگانی که توانایی لازم برای نمایندگی مردم در مجلس را  داشته باشند.
وی همچنین افزود:آنچه رقیب  انتخابات آینده است، نه کاندیدا ها بلکه عدم حضور مردم در پای صندوق های رای است که در این زمینه مردم باید تصمیم بگیرند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=34685

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: