دپوی لوازم بهداشتی قاچاق در رشت

باز باران خبر – فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از ۶۹ میلیارد ریال لوازم بهداشتی قاچاق در بازرسی از انبار یک شرکت در شهرستان رشت خبر داد.

سردار “عزیزاله ملکی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اشاره به اینکه گسترش قاچاق به ویژه محصولات آرایشی و بهداشتی باعث به خطر افتادن سلامتی مردم می‌شود، اظهار داشت: پلیس با افرادی که برای سودجویی باعث تهدید سلامتی مردم می‌شوند، برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت غیرقانونی یک شرکت توزیع و پخش لوازم بهداشتی و تجهیزات پزشکی در شهرستان رشت، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت، افزود: با توجه به استعلام از سازمان صمت و تعزیرات حکومتی مشخص شد، انبار این شرکت در سامانه جامع انبارها غیر فعال بوده و ورود و خروج کالاها نیز ثبت نمی‌شود.

فرمانده انتظامی استان گیلان از اعزام ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز به همراه کارشناسان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی به آدرس شرکت مورد نظر خبر داد و بیان داشت: در بازرسی از انبار این مکان، یک میلیون و ۲۴۶ هزار و ۱۹۳ قلم انواع لوازم بهداشتی قاچاق از قبیل شامپو، مسواک، خوشبو کننده، خمیردندان، صابون، لوسیون بدن، دستمال مرطوب، انواع ژل‌های بهداشتی و شیشه‌شور قاچاق کشف شد. این مقام ارشد انتظامی با اعلام اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۶۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: اقلام قاچاق به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی منتقل شد. سردار ملکی تصریح کرد: در این خصوص متهم ۴۳ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه انتظامی در راستای تامین امنیت مردم و فراهم کردن شرایط سالم اقتصادی در کشور، مبارزه با قاچاقچیان کالا را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=31977

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: