دومین مرحله دوره آموزشی طرح کیان ((کارمند یاری)) برگزار شد

سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: دومین مرحله دوره آموزشی طرح کیان “کارمند یاری” با محوریت فرسودگی شغلی و عوامل موثر بر آن برگزار شد. 
به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به برگزاری این دوره آموزشی بیان کرد: ۲۰ تن از روسای ادارات و کارشناسان در این دوره که به منظور کمک به ایجاد بستر روانی سالم در محیط کار، افزایش نشاط شغلی و بهره وری سازمانی می گردد، حضور داشتند. 
غلامی با اشاره به اهداف این دوره آموزشی اظهار کرد: این دوره آموزشی یک روزه در راستای اجرای طرح کارمند یاری و کمک به سلامت روان کارکنان که با هدف پیشگیری از اعتیاد شکل گرفته و سپس به جنبه های سلامت روان کارکنان می پردازد در محل جمعیت هلال احمر استان گیلان برگزار شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان افزود: در این دوره آموزشی، شناخت عوامل بیرونی و درونی، شناخت عوامل فرسودگی شغلی، راه های مقابله با روزمره گی و فرسودگی شغلی و پیشگیری از آسیب های عمده جسمی و روانی مانند استرس شغلی و مهارت های ارتباطی که بر نحوه انجام عملکرد کارکنان اثر منفی دارد بیان شد. 
سیاوش غلامی ضمن اشاره به نقش موثر طرح “کیان” خاطرنشان کرد: با توجه به نوع فعالیت های هلال احمر و حضور کارکنان در حوادث و سوانح همچنین ارائه خدمات آموزشی و حمایتی، کارکنان نیز باید دارای روحیه بالا و نشاط باشند تا بتوانند به عنوان فردی توانمند در این نهاد عام المنفعه به مردم عزیزمان خدمت رسانی کنند.
گفتنی است؛ طرح کیان بر اساس تفاهم نامه جمعیت هلال احمر با بهزیستی استان در راستای ارائه خدمات و همکاری و مشارکت در زمینه سلامت روان کارکنان، خانواده و اجتماع پیرامون آنان در گروه مخاطبان، مدیران یا سازمان های کاری، سرپرستان و کارمندان هلال احمر در چارچوب قوانین و مقرارت مرتبط با سازمان بهزیستی صورت می پذیرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=12151

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: