دومین دوره مسابقات کاراته بانوان  بسیج گیلان در رشت برگزار شد


 

بازباران خبر- سرویس ورزشی: به مناسبت هفته دفاع مقدس دومین دوره مسابقات کاراته کنترلی بانوان استان گیلان به مناسبت هفته دفاع مقدس به میزبانی هیات کاراته بسیج گیلان و با همکاری معاونت تربیت بدنی سپاه قدس گیلان، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری رشت و شورای اسلامی شهر رشت با حضور ۵۸۰ ورزشکار از سراسر گیلان طی یک روز در سالن فرهنگی ورزشی شهید  سلیمانی برگزار شد.
بنابر این گزارش در خاتمه مسابقات به نفرات اول تا سوم اوزان و رده های سنی مختلف  مدال و احکام قهرمانی اهدا شد؛ همچنین به تیم های برتر نیز جایزه نقدی به شرح زیر اهدا گردید.
مقام اول: تیم رشت صد میلیون ریال؛ مقام دوم: تیم ماسال هفتاد میلیون ریال ؛ مقام سوم: تیم کوچصفهان پنجاه میلیون ریال؛ مقام سوم مشترک: تیم سنگر سی میلیون ریال.
همچنین کاپ اخلاق مسابقات نیز به تیم هیات کاراته بسیج شهرستان لاهیجان تعلق گرفت.
گفتنی است در حاشیه این مسابقات از خانواده شهید جعفری نیا و عزیزی تجلیل به عمل آمد. همچنین در خاتمه مسابقات  محمد رحمانی رئیس هیات کاراته بسیج استان گیلان ضمن تقدیر از مربیان ، داوران و قهرمانان کاراته گیلان گفت: ایجاد شور و نشاط ورزشی، گسترش ورزش قهرمانی و پهلوانی از وظایف هیات های ورزشی می باشد که هیات کاراته بسیج استان گیلان تمام تلاش خویش را در این مورد حساس انجام خواهد داد.
وی افزود: در مسابقات آینده همه تلاش خود را به کار می گیریم تا جهت گسترش ورزش کاراته و ایجاد انگیزه در مربیان و قهرمانان جوایز نقدی را افزایش داده و شور نشاط را در این رشته پرطرفدار ورزشی افزایش دهیم.

 

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=32794

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: