دغدغه های مرتبط با نوجوانان در زمینه کتاب مورد توجه باشد

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان بر لزوم برنامه ریزی در زمینه موضوعات فرهنگی مرتبط با کودکان و نوجوانان تأکید کرد و گفت: به این دغدغه در امر کتاب ، توجه می شود.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از ایرنا؛ پریسا کرمی در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی رضوانشهر با تبریک فرا رسیدن دهه کرامت و سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره عنایت ویژه ای نسبت به امر کتاب و کتابخوانی دارند.

وی گفت: آمار ما در کتابخانه های عمومی این استان رو به پیشرفت است و علاقه مندی افراد به کتاب و کتابخوانی به ما انگیزه خدمت بیشتر می‌دهد.

وی با اشاره به علاقه مندی مردم رضوانشهر و پره سر به امر کتاب و موضوعات فرهنگی گفت: رضوانشهر در زمینه کتاب و علاقهمندی مردم به این مهم دارای شاخص‌های برتر و مقام نخست در استان گیلان می‌باشد که به برکت دغدغه مسئولان این شهرستان محقق شده است.

کرمی افزود: کتابخانه های عمومی در جای جای این استان تنها مراکز فرهنگی هستند که مورد اقبال عمومی مردم واقع می‌شوند و در همین راستا باید برنامه ریزی درست و اساسی صورت گیرد تا بتوانیم خوراک ذهنی مراجعان را تأمین کنیم.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان با اشاره به برنامه ریزی در زمینه‌های کودک و نوجوان در کتابخانه های عمومی گفت: توجه به امر کتاب در زمینه‌های کودک و نوجوان در سطح کتابخانه ها نشانگر آن است که جامعه‌ای آگاه و مصون از آسیب‌های اجتماعی داریم.

وی ضمن بیان همکاری و توجه شهرداری‌ها به فضای کتابخانه ها افزود: شاداب سازی فضای کتابخانه های عمومی نقش بسزایی در جلب توجه عمومی دارد و در این راستا نیازمند کمک شهرداران هستیم.

محمدمهدی مظفری فرماندار رضوانشهر نیز کتاب را دارای جایگاه ویژه ای در زمینه علم آموزی و انتقال علوم دانست و گفت: برای سعادت جامعه نباید انحصاری فکر کنیم و در شرایط اقتصادی امروز مضیقه‌های مالی آسیب جدی به حوزه‌های علمی و فرهنگی وارد می‌کند که باید این موضوعات را مورد توجه قرار دهیم.

وی افزود: کتابخانه می‌تواند فضایی برای انتقال موضوعات فرهنگی و علوم قرآنی هم باشد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=2287

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: