دشمن شناسی از عبرت های ۹ دی بود

باز باران خبر/ قاسمی با بیان اینکه دشمن شناسی از عبرت های ۹ دی بود گفت: حماسه ۹ دی مشت محکمی بر یاوه گویان و فتنه گران انقلاب و نظام بود.

سیداکبر قاسمی ضمن تبریک یوم الله ۹ دی اظهار کرد : مردم فهیم گیلان یک روز جلوتر از دیگر استان ها به صحنه آمدند و در مقابل فتنه های پیچیده داخلی و خارجی ایستادند بدون شک ۹دی نقطه عطف انقلاب است.
فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه ۹ دی در امتداد حضور مردم قم در حادثه ۱۹ دی ۵۸ و همچنین شکل گیری اوایل انقلاب است،‌ گفت : ۹ دی ماه میثاق امت با ولایت است.
قاسمی اذعان کرد : دشمنان اسلام درصدد بودند در فتنه ۸۸ بساط انقلاب اسلامی را برهم ریزند اما با بصیریت و ندای رهبر فتنه ها خاموش شد و فتنه های دشمنان به زباله دان تاریخ سپرده شد .
وی به زمینه ها و عوامل شکل گیری در فتنه اشاره و تصریح کرد : تلاش استکبار در براندازی نظام و انقلاب اسلامی در بستر لیبرال و دموکراسی، سو استفاده دشمن در فتنه و عملکرد منفی از جریان قدرت طلب زمینه شکل گیری فتنه ۸۸ را فراهم کرد.‌
وی با اشاره به اینکه ملت ایران به جنگ نرم دشمن در فتنه ۸۸ پی بردند و به موقع وارد صحنه شدند افزود : ملت ایران با بصیرت و آگاهی به پیوند فتنه با خارج از مرزها پی بردند وبه موقع وارد میدان شدند حماسه ای دیگر آفریدند.
فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت به ویژگی های ۹ دی اشاره و خاطر نشان ساخت : مردمی بودن ، خودجوش بودن و همگانی و برائت از فتنه گران و دفاع از ارزش ها از ویژگی های ۹ دی بود، حماسه ۹ دی مشت محکمی بر یاوه گویان و فتنه گران انقلاب و نظام بود.‌
قاسمی با بیان اینکه نمایان شدن قدرت ملت ایران از آثا ر این روز عظیم است ، اظهار داشت: شکست دشمنان ، تقویت پیوندمردم با ارزش های دینی و ولایت از آثار ارزشمند ۹ دی شمرده می شود، دشمن شناسی از جمله درس ها و عبرت های این حادثه بزرگ شمرده می شود.‌

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=17406

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: