دستگیری گرداننده ۱۸ صفحه فروش اجناس ممنوعه

باز باران خبر : رییس پلیس فتا استان از دستگیری مجرمان فعال در فضای مجازی خبر داد.

بنابر این گزارش گرداننده ۱۸ صفحه اینستاگرامی تبلیغ و فروش محصولات غیرمجاز جنسی با انجام یک عملیات فنی و اطلاعاتی غافلگیرانه، شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ “امیرحسین نقی‌مهر” در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اشاره به اینکه طی رصد مستمر صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا گیلان صفحاتی شناسایی شد که در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به فروش انواع محصولات جنسی غیر مجاز می کرد، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: پس از بررسی‌های فنی و تخصصی مشخص شد متهمین اقدام به ایجاد ۱۸ صفحه در شبکه مجازی(اینستاگرام) کرده و با استفاده از شماره حساب و تلفن همراه متعلق به فردی دیگر محصولات مربوطه را عرضه می کنند که دو متهم مرد ۲۳ و ۲۹ ساله پرونده با اقدام موثر و غافلگیرانه پلیس ، دستگیر و پرونده متهمین تحویل مرجع قضایی شد.
رئیس پلیس فتا ادامه داد: در بازجویی‌های اولیه متهم منکر هرگونه بزه ارتکابی می‌شد ولی پس از مواجهه شدن با مستندات و ادله جمع آوری شده از سوی کارشناسان ضمن اعتراف به بزه ارتکابی هدف خود را کسب درآمد و آشنا نبودن به جرائم رایانه‌ای مرتبط با بزه ارتکابی خود عنوان کرد.
سرهنگ امیرحسین نقی‌مهر در خاتمه از شهروندان خواست تا در صورت مواجهه با موارد مجرمانه و مشکوک مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir و یا با شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ به مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا گزارش کنند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=28154

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: