دستگیری دایی و خواهرزاده کلاهبردار در رشت

 

بازباران خبر: فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی و دستگیری دایی و خواهرزاده کلاهبردار در شهرستان رشت خبر داد و گفت: متهمان به بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری با درج آگهی جعلی فروش خودرو اعتراف کردند.
سردار “عزیزاله ملکی” در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری پلیس در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس فتا استان در پی دریافت گزارشات مردمی مبنی بر خرید سکه و طلا توسط  ۲ نفر مرد مشکوک از مغازه‌های مختلف در بازار زرگران شهرستان رشت، رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی با بیان اینکه پلیس پس از حضور نامحسوس در محل و اطمینان از صحت موضوع افراد مورد نظر را برای بررسی بیشتر با هماهنگی قضائی به مقر انتظامی منتقل کرد، افزود: متهمان که دایی و خواهرزاده هستند در تحقیقات پلیس به کلاهبرداری با درج آگهی جعلی فروش خودرو در سایت‌ها و اپلیکیشن‌‎های خرید و فروش کالا و خدمات با دریافت بیعانه و خرید جواهرات با وجوه دریافتی در شهرهای مختلف کشور اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه متهمان ۳۲ و ۳۳ ساله در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی و کلاهبرداری از شهروندان به مبلغ بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتراف کردند، بیان‌داشت: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و تحقیقات پلیس به منظور شناسایی شکات این پرونده ادامه دارد.
وی در پایان با تاکید بر اینکه مردم برای خرید یا پیش خرید کالای مورد نظر خود از سایت‌های متفرقه و فاقد مجوز یا شبکه‌های اجتماعی خودداری کنند، گفت: تبلیغاتی که در سایت‌های واسطه‌گر با عناوینی از جمله فروش فوری، بدون واسطه، زیر قیمت و غیره منتشر می‌شود به‌‌ منظور کلاهبرداری بوده و شهروندان باید در صورت امکان به‌ صورت حضوری و پس از تایید هویت و رویت فروشنده اقدام به واریز وجه کرده و از پرداخت بیعانه حتی مبالغ کم اجتناب کنند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=34340

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: