دستگاه های نظارتی برای شفاف سازی قیمت ها در بازار بیشتر تلاش کنند

استاندار گیلان گفت: لزوم درج نرخ کالاها در پیش گیری از تخلفات نقش بسزایی دارد.

به گزارش باز باران خبر، ارسلان زارع در جلسه تنظیم بازار استان در سالن شهید انصاری استانداری گیلان، گفت: دستگاه های نظارتی برای شفاف سازی قیمت ها در بازار بیشتر تلاش کنند.

وی با بیان اینکه همه دستگاه ها وظایف نظارتی خود را تشدید کنند، افزود: مسئولان نظارتی بازرسی های خود را برای تأثیرگذاری بیشتر اطلاع رسانی کنند.

استاندار گیلان بر راه اندازی گشت های مشترک در بازار نیز تاکید و تصریح کرد: در نظارت ها، تشویق ها و راهنمایی های اقناعی نیز مدنظر باشد.

زارع بر لزوم درج نرخ کالاها و تأثیر آن در پیش گیری از تخلفات تاکید و خاطرنشان کرد: بعد از افزایش نرخ بنزین در بسیاری از اقلام با مشکل روبرو نشدیم.

وی با تاکید به ذخیره کالاهای اساسی خاطرنشان کرد: ذخیره کالاهایی نظیر گندم، مرغ، گوشت و میوه برای تعطیلات نوروزی مدنظر مسئولان قرار گیرد.

فرها دلق پوش رئیس سازمان صمت گیلان در ادامه این جلسه گفت: در حال حاضر ۷۰۰ تن سیب و ۷۰۰تن پرتقال برای تنظیم بازار شب عید و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در استان ذخیره‌ شده است.

وی در خصوص وضعیت گیلان در حوزه نظارت و بازرسی از سطح بازار و بروز انواع تخلفات صنفی افزود: گیلان در این خصوص وضعیت مطلوبی دارد و تاکنون تخلفات کمی را شاهد بوده‌ایم.

رئیس سازمان صمت گیلان تصریح کرد: ۱۰۰ قلم کالای اساسی به صورت روزانه در استان گیلان رصد می شود و دستگاه‌های نظارتی گیلان و بازرسان دستگاه‌های مختلف برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها و جهت دفاع از حقوق مصرف‌کنندگان فعالیت خود را تشدید کرده‌اند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=6046

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: