در راستای آگاهی مهمانان نوروزی از مکان های قابل اسکان و برپایی چادر، سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری رشت با نصب بنر در سطح شهر اطلاع رسانی خواهد کرد

باز باران خبر/رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شهری شورای اسلامی رشت گفت: در راستای آگاهی مهمانان نوروزی از مکان های قابل اسکان و برپایی چادر، سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری رشت با نصب بنر در سطح شهر اطلاع رسانی خواهد کرد.

مسعود عباس نژاد در گفت وگو با ایلنا در رشت در باره اسکان و برپایی کمپ برای مسافران نوروزی مطرح کرد: ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن نوروز و مقارن شدن بهار طبیعت با بهار قرآن در آستانه سال جدید برای رفاه حال مهمانان و مسافران، کمپ بوستان ملت، پارک آسیاب، پارک سیمرغ و کمپ عینک جهت برپایی چادر در نظر گرفته شده است.

وی گفت: در راستای آگاهی مهمانان نوروزی از مکان‌های قابل اسکان و برپایی چادر، سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری رشت با نصب بنر در سطح شهر اطلاع رسانی خواهد کرد.

عباس نژاد در ادامه اظهار داشت: مسجد صادقیه و مسجد حجتیه نیز مانند هر سال میزبان مسافران عزیز خواهند بود تا با حداقل هزینه بتوانند در فضای باز و محوطه حیاط این مساجد چادر برپا کنند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شهری شورای اسلامی رشت با بیان اینکه مقدم همه مهمانان عزیز را گرامی می‌داریم و با تمام توان تلاش می‌کنیم امکانات مطلوبی جهت رفاه حال مهمانان نوروزی مهیا کنیم افزود: در خصوص ممانعت از هرگونه تخلف شهری، معاونت خدمات شهری شهرداری رشت با شیفت بندی در مناطق ۵ گانه شهرداری از برپایی چادر در مکانهای دیگر درسطح شهر جلوگیری خواهد کرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=29941

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: