در اجرای طرح های عمرانی به مشارکت و همیاری مردم و مسئولین نیازمندیم

باز باران خبر/ نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با مدیرکل بنیاد مسکن گیلان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان، دکتر جبار کوچکی نژاد نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر کار مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان با وی دیدار و در خصوص راهکارهای (توسعه عمرانی) گفتگو کرد. 

در ابتدای این دیدار مهندس دائمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان گزارشی از عملکرد و برنامه های در دست اجرا بنیاد مسکن در سطح شهرستان های رشت و خمام را ارائه نمود و افزود: باتوجه به تعداد بالای روستاهای این شهرستان ها، در اجرای طرح های عمرانی به مشارکت و همیاری مردم و مسئولین نیاز بیشتری داریم. 

وی افزود: حمایتهای مسئولین علی الخصوص نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در جهت تخصیص بموقع اعتبارات جهت پیشبرد برنامه ها از انتظارات دستگاهای اجرایی و این نهاد می باشد. 

در ادامه دکتر کوچکی نژاد در این دیدار ضمن قدردانی از عملکرد بنیاد مسکن اظهار داشت: هم اکنون شاهد تحولات بسیارخوبی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به خصوص در حوزه های عمرانی، تهیه و اجرای طرح هادی در روستاها هستیم. بررسی وضعیت اجرای پروژه های عمرانی در روستاها و میزان اعتبارهای لازم در اینخصوص و همچنین تعامل و همکاری بیشتر سایر دستگاه های اجرایی با این نهاد از دیگر موارد مطرح شده در این دیدار بود.​

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=22154

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: