درمانگاه فوق تخصصی بیماران هموفیلی رشت در گام آخر

فاطمه شیرزاد با بیان اینکه با نصب آسانسور ساختمان مرکز هموفیلی رشت این ساختمان تحویل خانه هموفیلی می‌شود گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ها، این ساختمان قرار است در ماه ربیع‌الاول تحویل خانه هموفیلی شود.

به گزارش باز باران خبر؛ فاطمه شیرزاد، عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه پروژه درمانگاه فوق تخصصی بیماران هموفیلی رشت در گام آخر ساخت قرار دارد اظهار کرد: زمین این درمانگاه اهدایی خانواده مرحوم آذربانی است و این درمانگاه می‌تواند بسیاری از مشکلات بیماران هموفیلی را حل کند.
وی افزود: این درمانگاه فوق تخصصی شامل دندان پزشکی فوق تخصصی، داروخانه و درمان فوق تخصصی و سایر بخش‌ها خواهد بود و می‌تواند از رفتن بیماران به تهران جلوگیری کند.
شیرزاد با بیان اینکه این پروژه از پروژه‌های نیمه‌تمام شهرداری رشت است که ساخت آن سال‌ها طول کشیده است گفت: ساخت آسانسور پروژه، بخش باقیمانده از این ساختمان است و بعد از نصب آن ساختمان آماده بهره‌برداری خواهد بود.-
عضو شورای شهر رشت ادامه داد: اگر ساختمان درمانگاه تحویل خانه هموفیلی گیلان شود نشست‌های تخصصی این مرکز آغاز خواهد شد.
وی با بیان اینکه هنوز تجهیزات این درمانگاه خریداری نشده است اظهار کرد: برای جذب نیروی تخصصی این مرکز هم انجام نشده است و پیش‌بینی بنده این است که اگر ساختمان تحویل خانه هموفیلی شود تا پایان سال بتوانیم با خرید تجهیزات و جذب نیروی تخصصی این مرکز را راه‌اندازی کنیم.
شیرزاد گفت: برنامه‌ریزی‌ها این‌طور است که ساختمان در ماه ربیع‌الاول تحویل خانه هموفیلی شود و ما هم از شهرداری می‌خواهیم که این کار را زودتر انجام دهد تا برای بهره‌برداری از آن اقدامات لازم انجام شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=14911

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: