درخواست ۱۰طرح سرمایه گذاری مورد بررسی قرار گرفت

باز باران خبر/ مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری گیلان از بررسی ۱۰طرح سرمایه گذاری در کمیته فنی این اداره کل خبر داد.
دکتر یونس رنجکش در حاشیه برگزاری سیزدهمین جلسه کمیته فنی بررسی طرح های سرمایه گذاری استان گیلان افزود : این طرح ها شامل درخواست متقاضیان در زمینه های پرورش ایزیان ، ماشین آلات کشاورزی ، گردشگری ، تولید و پرورش ماکیان ، ایجاد پالایشگاه ، احداث مجتمع های تجاری و خدماتی و بازارچه عرضه محصولات گل و گیاه بوده است.
وی اظهار داشت : در این کمیته پس از تشریح برنامه ها و اهداف سرمایه گداری های پیشنهادی و اعلام درخواست ها هریک از مدیران و نمایندگان دستگاههای اجرایی به ارایه راهنمایی های لازم در راستای چگونگی اجرای طرح ها با توجه به الزامات قوانین و مقررات مربوطه پرداختند.
وی اضافه کرد : یکی از اهداف کمیته های فنی راهنمایی و ارایه راهکارهای مناسب به لحاظ حرکت در مسیر قانونی سرمایه گذاری ها و تسهیل در فرایند صدور مجوز ها و کمک به سرمایه گذاری آگاهانه است.
رنجکش یاد آور شد : در یکسال گذشته بیش از ۷۰طرح سرمایه گداری در کمیته های فنی سرمایه گذاری با هدف هدایت صحیح سرمایه گذاران و رفع مشکلات صدور مجوزها مورد بررسی قرار گرفت .
وی گفت : عدم آشنایی با ضوابط استقرار واحدهای کسب و کار بر اساس قوانین دستگاههای اجرایی و همچنین طولانی شدن پروسه صدور مجوزها به دلیل رعایت نکردن این ضوابط از مهمترین مشکلات طرح های پیشنهادی بوده است.
مدیر کل دفتر جدب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری گیلان با تاکید بر رعایت قوانین جاری کشور از عزم جدی دولت و استاتداری در حمایت از طرح های سرمایه گذاری خبر داد و افزود : هر چند مشکلاتی در این زمینه به دلیل وجود برخی بخشنامه ها ی دستگاههای اجرایی وجود دارد اما تلاش می شود در کار گروههای تخصصی این مشکلات به حداقل برسد.
وی ادامه اد : در این جلسه نیز با توجه به پیشنهادات ارایه شده مقرر گردید در خصوص هر طرح سرمایه گداری ظرف یک هفته آینده به درخواست ها پاسخ داده شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=15366

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: