درخواست شرکت برق منطقه ای گیلان برای عضویت در شورایعالی فنی استان

 

بازباران خبر: جلسه کمیته اجرایی پروژه های شرکت برق منطقه ای گیلان با حضور محمود دشت بزرگ مدیر عامل و اعضای این کمیته با دستور بررسی و پیگیری پروژه های شرکت برق منطقه ای گیلان برگزار شد.
در این جلسه مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: تسریع در روند اجرایی پروژه ها و به نتیجه رساندن پروژه های حیاتی و ضروری از اهمیت شایانی برخوردار است.
دشت بزرگ با اشاره به اهمیت حضور موثر شرکت برق منطقه ای گیلان در عالی ترین سطوح فنی استان افزود: با توجه به این مهم انتظار می رود پیشنهاد عضویت شرکت به عنوان عضو اصلی در شورای عالی فنی استان مطرح و به جد پیگیری شود و بدین منظور مکاتبات لازم با استانداری در دستور کار قرار گیرد.
وی با اشاره به روند اجرایی پروژه احداث خط چهار مداره ۲۳۰ و ۶۳ کیلوولت رشت شمالی- غرب رشت-انزلی-پره سر، تاکید کرد: جهت تسریع در اجرای پروژه ها و رفع موانع مرتبط با شرکت توزیع برق و دیگر دستگاه های اجرایی، تعامل و ارتباط تنگاتنگ و برگزاری جلسه های کاری مستمر جهت برطرف کردن چالش ها و مشکلات در سطوح مختلف بسیار راهگشا است.
در بخشی از جلسه در خصوص طرح ساختمان دیسپاچینگ برق منطقه ای گیلان و الزامات فنی و حقوقی مربوطه بحث و بررسی شد. همچنین مقرر گردید طرح ساختمان دیسپاچینگ فوق مطابق با شرایط منطقه و در نظر گرفتن اولویت های مدیریت بحران بازنگری و اصلاح گردد.
گفتنی است که در این جلسه کمیته اجرایی پروژه ها که در دفتر مدیر عامل شرکت برگزار شد و روند اجرایی ۴ پروژه؛ افزایش ظرفیت پست رشت شمالی، پست سیار سنگر و اتصالات مربوطه آن، احداث پست انتقال غرب رشت و احداث خط چهار مداره رشت شمالی- غرب رشت-انزلی-پره سر مورد بررسی قرار گرفت.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=34148

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: