خبرنگاران صدای مردم و همراه مسئولین هستند

باز باران خبر/نشست خبری شورا و شهردار کوچصفهان عصر روز سه شنبه ۱۷ مرداد با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

رضا چربدست شهردار کوچصفهان در جمع اصحاب رسانه با تبریک ۱۷ مرداد گفت: خبرنگاران صدای مردم و همراه مسئولین هستند. مدیران و مسئولان به واسطه انتقادات سازنده و اطلاع‌رسانی اصحاب قلم بسیاری از نقاط ضعف و قوت در عملکرد خود را خواهند شناخت و همین امر سبب می‌گردد که تصمیمات درست و راه گشایی برای حل مسائل گرفته شود.

وی در ادامه با بیان اینکه شهر کوچصفهان از شهرهای با قدمت بسیار بالا در استان است، بیان کرد: از امتیازهای بسیار خوبی که شهر کوچصفهان در حال حاضر  دارد، داشتن شورای هماهنگ و همراه است و این امر در بحث مدیریت شهری بسیار کمک می‌کند.

شهردار کوچصفهان با اشاره به اینکه در مجموعه شهرداری اتفاقات بسیار خوبی رخ داده است، گفت: از ابتدای ورودم به عنوان شهردار این شهر، با مشکلات زیادی در بحث مدیریت شهری روبرو شدم که به کمک و همکاری اعضای شورا توانستیم بر آن‌ها فائق آییم.شهردار کوچصفهان با اشاره به اینکه در مجموعه شهرداری اتفاقات بسیار خوبی رخ داده است، گفت: از ابتدای ورودم به عنوان شهردار این شهر، با مشکلات زیادی در بحث مدیریت شهری روبرو شدم که به کمک و همکاری اعضای شورا توانستیم بر آن‌ها فائق آییم. چربدست در ادامه با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در حوزه مدیریت شهری رخ داده است گفت: یکی از این اقدام‌ها خرید ماشین آتش نشانی با ست کامل آن است که در حال حاضر با این ماشین شهر کوچصفهان دارای ۳ ماشین آتش نشانی شده است.

وی در ادامه گفت: کارهای عمرانی شامل آسفالت معابر و کوچه‌ها، ساخت پیاده راه صنایع دستی‌ور میدان امام رضا و بهسازی نور در کمربندی کوچصفهان، ساخت المانها و لوله‌گذاری برای جمع آوری آب‌های سطحی از جمله کارهایی است که در شهر کوچصفهان در حال انجام است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=31992

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: