خبرنگاران انعکاس دهنده مطالبات و چالش های جامعه هستند

باز باران خبر- مریم زارع: به مناسبت‌‌گرامیداشت روز‌ خبرنگار‌ و به‌همت‌اداره‌ فرهنگ‌ و ارشاداسلامی‌ و فرمانداری‌شهرستان‌ماسال‌ و‌ با‌حضور‌ مسوولین‌این‌شهرستان‌از‌اصحاب‌رسانه‌ تجلیل‌شد.

نماینده مردم ماسال در مجلس شورای اسلامی در مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان که در سالن شهید خیرخواه فرمانداری ماسال برگزار شد ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: باید قدر خودتان را بدانید که نظام این قدرت را به شما داده که با مطالبه گری از مسئولین پیگیر مشکلات مردم باشید. دکتر محمدیاری با اشاره به مسائل مطرح شده در این جلسه افزود: نگاه یک قاضی به دوطرف یک پرونده بسیار حائز اهمیت است و این نگاه در جریان پرونده کمک خواهد کرد واین موضوع را تعمیم داد به جایگاه خبرنگاری که باید بدون حب و بغض و سلیقه شخصی برای امانتی که در دست دارند اقدام کنند‌.

وی اضافه کرد: هر چند ممکن است که در برخی از موارد خبرنگاران مورد بی مهری قرارگیرند اما رسالت اصلی خود را که شناساندن مشکلات مردم به مسئولین هست را انجام دهند.نماینده مردم رضوانشهر بیان کرد: پیامبر عظیم الشان نیز به عنوان یک امانت دار وحی را به مردم مخابره کرد و به نوعی خبرنگار جهان اسلام بود که به درستی توانست وحی الهی را برای مردم مخابره نماید .

وی با اشاره به اینکه شهرستانهای تالش و رضوانشهر و ماسال جز شهرستانهای کم برخوردار استان هستند، گفت: منطقه غرب استان در حوزه برق، آب و فاضلاب و محورهای مواصلاتی و جاده با مشکلاتی روبرو است اما با تلاش و پیگیری های ویژه در صدد رفع این مشکلات هستیم.

دکتر محمدیاری اطهار داشت: سد شفارود با حضور وزیر نیرو افتتاح خواهد شد و با حضور ایشان بسیاری ازمشکلات را احصا و پیگیری‌خواهیم کرد.

وی با اشاره به کاهش قیمت جو وشلتکوک در فصل برداشت که با توجه به افزایش فاحش قیمتهای دیگر محصولات تناقض دارد، بیان کرد: خرید تضمینی برنج توسط وزارت جهاد کشاورزی در حال اجرا است.

گفتنی است در حاشیه‌ مراسم‌ هرکدام‌ از‌خبرنگاران‌ نیز‌پیرامون‌ مشکلات‌ مردم‌ نکته‌ نظراتی‌ راییان‌کردند‌ واز مسولین‌ امر خواستند تا ‌در حل‌مشکلات‌ همت‌بیشتری‌ داشته‌ باشند‌.

در پایان‌ مهندس‌ گیل‌چالانی‌ قرماندار‌ ماسال‌ و‌حاج‌اقا‌ موسوی‌امام‌جمعه‌ شهرستان‌ ضمن‌ تبریک‌روز‌ خبرنگار‌، خبرنگاران‌ را صفیران‌ جامعه‌ دانستند‌ وافزودند: خبرنگاران‌ بازوان‌ قوی‌ بین‌ اجتماع‌ مردم‌ ومسوولین‌هستند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=32007

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: