حضور ۱۳ شرکت مطرح خودروساز در یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو در گیلان

بازباران خبر/۱۳ شرکت مطرح خودروساز و قطعه ساز در یازدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت خودرو در گیلان حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ هاشمی عضو هیات مدیره شرکت بین المللی بازرگانی ایدرو در گفتگویی با خبرنگاران اظهار داشت : با توجه به اینکه ظرفیت و پتانسیل بسیار زیادی در استان گیلان وجود دارد و با تجربیات قبلی که شرکت ایدرو در حوزه برگزاری نمایشگاهها داشته است ، برنامه ریزی های زیادی با شرکت های مختلف خودرو سازی صورت گرفت و هماهنگی هایی انجام شد .

وی افزود: بر این اساس نوع خودروهای برای عرضه و نمایش در این نمایشگاه ، خودروهای تجاری در نظر گرفته شد و استقبال خوبی هم شد و شرکت های مطرحی نیز شرکت کردند.

هاشمی اضافه کرد : گروه خودرو سازی بهمن، سایپا ،زامیاد و … در نمایشگاه رشت شرکت کردند و امیدواریم که استقبال خوبی نیز از سوی مردم صورت گیرد و بتوانیم گام های موثری در جهت رشد صنعت خودرو و استفاده عموم از شرایط فراهم شده ، برداشته شود.

وی خاطر نشان کرد : ۱۳ شرکت خودرو سازی در این نمایشگاه با توجه به ظرفیتی که سالن داشته، در این نمایشگاه شرکت کرده اند.وی گفت : در صورت وجود فضای بزرگتر قطعا شرکت های خودروسازی بیشتری در نمایشگاه شرکت می کردند کما اینکه در نمایشگاه استان آذربایجان بالغ بر ۷۰ مشارکت کننده اعم از خودروساز و قطعه ساز داشتیم اما در گیلان با توجه به سایت مورد نظر ما توانستیم تنها ۱۳ شرکت را در این محل پذیرا باشیم.

عضو هیات مدیره شرکت بازرگانی ایدرو در خصوص تسهیلات و شرایط عرضه خودروها گفت : ایدرو مجری و برگزار کننده این نمایشگاه است و  بحث‌ شرایط و تسهیلات  مرتبط با شرکت های حاضر در نمایشگاه است و عموما در نمایشگاه‌ها بحث نمایش و موضوع تجاری و بیزنس مطرح است .

وی اظهار داشت : این نمایشگاه تا روز یکشنبه هفتم اسفند ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی رشت دایر می باشد .

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=29623

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: