حضور کاروان خادمین امام رضا(ع) در استان گیلان

باز باران خبر/ مسئول کانون جوانان رضوی در جمع اصحاب رسانه با تبریک آغاز دهه کرامت گفت: کاروان خادمین امام رضا از روز دوشنبه وارد استان می‌شوند و در ۶۰ نقطه ۳۰۰ عنوان برنامه را برگزار خواهند کرد.

کیومرث مژدهی با بیان این مطلب که جشن‌های دهه کرامت بیشتر با همکاری مردم برگزار می‌شود، افزود: هرساله رشت و گیلان میزبان خادمین امام رضا است و این خادمین، در بیمارستان و زندان‌ها، مدارس و دانشگاه و…حضور خواهند یافت.

وی افزود: خادمین حرم امام رضا (ع) پنجشنبه همین هفته از میدان صیقلان به سمت حرم فاطمه آخری با حضور و استقبال مردمی حرکت خواهند کرد.

نماینده آستان قدس رضوی در گیلان از اعزام کاروان ۴۵ نفره بیماران صعب العلاج به حرم مطهر امام رضا (ع) خبر داد و گفت: توزیع گوشت قربانی بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان در مناطق محروم گیلان انجام می‌شود.

سیدجواد شفیعی ثابت نماینده آستان قدس رضوی استان گیلان نیز در ادامه جلسه با بیان این مطلب که ۱۹ کانون زیر مجموعه آستان قدس رضوی هستند، یادآور شد: به همت خادم یاران سال گذشته  بیش از ۵۰۰ میلیون تومان گوشت قربانی در بین فقرا توزیع شد.

وی در ادامه به دیگر اقدامات آستان قدس رضوی در جهت حمایت از محرومان اشاره کرد و گفت: یکی از کانون‌های حمایت کانون وکلا است و جمعی  از وکلایی که خود را وقف امام رضا کردند به دفاع از افراد گرفتار و دربند که بیشتر جرائم غیر عمد هستند کمک می‌کنند که سال گذشته یک میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان برای ۲۶ مادر جرایم زندانی عیر عمد از سوی آستان قدس رضوی توسط این وکلا اهدا شد.

شفیعی ثابت با اشاره به بحران جمعیتی در گیلان، بیان کرد: ترویج فرهنگ فرزندآوری در اولویت آستان قدس رضوی در گیلان است.در همین راستا آستان قدس جشنواره شکوه مادری را ویژه مادرانی که ۳ فرزند به بالا دارند برگزار می‌کند.

نماینده آستان قدس رضوی استان گیلان با بیان اینکه ۸۸ جلسه جشن خانگی در ۱۷ شهرستان برگزار می‌شود، افزود: همچنین با کمک خیرین اهدا لباس کودکان برای مناطق محروم تالش، رضوانشهر و خمام انجام می‌شود.

وی در پایان اذعان داشت: برگزاری شب شعر رضوی با حضور شاعران گیلانی در صومعه سرا از دیگر برنامه‌های دهه کرامت است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=30926

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: