حرکت قطار تحول در اداره کل صمت گیلان با انتصابات جدید

بازباران خبر/با صدور احکامی از سوی مدیرکل صمت گیلان دو معاونت اداره کل و دو رئیس اداره صمت شهرستان منصوب شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل صمت استان گیلان؛ تیمور پورحیدری، هدف از انتصابات جدید را چابک سازی و پویایی بیشتر در حوزه تولید و تجارت دانست و عنوان کرد: همواره تغییرات در حوزه های مدیریتی با رویکرد کشف نبوغ و استعدادهای جدید سرمایه انسانی صورت می گیرد تا با کادرسازی مطلوب محیط کار، شاهد تحول و تکاپو در خدمت رسانی به مردم باشیم.

گفتنی است؛ مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان طی احکام جداگانه ای؛ عباسعلی ربیعی را بعنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع و سعید قاسمی اخلاقی را بعنوان معاون امور صنایع و معادن این اداره کل منصوب نمود.

وی همچنین “مصطفی مباشر امینی” را به عنوان سرپرست اداره صمت شهرستان آستانه اشرفیه و نیز ” مهدی پورعاشور” را بعنوان مسئول نمایندگی اداره صمت شهرستان خمام، تعیین کرد.

مدیرکل صمت گیلان در متن این احکام؛ رعایت اصول قانونی و انجام صحیح ماموریت های محوله را با روحیه جهادی در راستای تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای بهبود مستمر اجرای تکالیف گسترده حوزه تولید و تجارت از منصوبین جدید خواستار شد. و در همین راستا از زحمات مدیران قبلی با اهدا لوح تقدیر، تشکر و قدردانی کرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=24784

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: