جنگ نرم برای از بین بردن عفاف و حجاب جامعه است

باز باران خبر: فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه امروز جنگ نرم دشمن از بین بردن عفاف و حجاب در جامعه اسلامی است، گفت: عفاف و حجاب مهمتری عامل در تحکیم بنیان خانواده، حفظ امنیت اجتماعی و حرمت‌ها در جامعه است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، مهندس سید نادر صفوی میرمحله در جلسه جوانی جمعیت و طرح فوری عفاف و حجاب در حضور حجت الاسلام محمد مهدی نژاد فومنی امام جمعه و جمعی از مدیران شهرستانی گفت: امروز جنگ نرم دشمن برای از بین بردن عفاف و حجاب در جامعه اسلامی است.
وی با اشاره به این‌که عفاف و حجاب از شاخص‌های مهم فرهنگی و اجتماعی جامعه اسلامی است، افزود: حجاب به عنوان پوشش بیرونی و عفاف به معنای پوشش درونی از عوامل مهم سلامت جامعه و اجتماع است که در کاهش و مهار آسیب‌های اجتماعی بسیار موثر می باشد.
وی در ادامه بر اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت توسط ادارات، دستگاه های اجرایی و بانک ها تاکید کرد، و گفت: در ادارات رعایت ابلاغیه های عفاف و حجاب باید با جدیت پیگیری و دنبال شود و روسای ادارات در این زمینه پاسخگو هستند.
فرماندار رضوانشهر همچنین بر تشدید نظارت بر صنوف و واحدهای تولیدی و ساماندهی ویترین های فروش تولیدات در سطح شهر تاکید کرد و بیان داشت: در این خصوص ضمن تذکرات لازم برخورد قانونی نیز صورت گیرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=29700

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: