جلسه کمیته سلامت شرکت گاز استان گیلان برگزار شد

پنجمین جلسه کمیته سلامت در سال۹۹ به ریاست مدیرعامل و با حضور اعضا در سالن کنفرانس مدیریت عامل شرکت گاز برگزار شد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی گاز گیلان ، در این جلسه مهندس اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ضمن تبریک فرار رسیدن سالروز میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) بر ادامه دستورالعمل های ایمنی و بهداشتی کرونا در سطح ادارات گاز تاکید کرد.

وی با قدردانی از هماهنگی و همدلی همه واحدها به جهت خدمت رسانی به مردم و مشترکین در ایام شیوع ویروس کرونا اظهار داشت:  ضدعفونی و گندزدایی ادارات و واحدها  باید همانند گذشته به صورت مستمر ادامه یابد.

مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان از واحدهای مرتبط درخواست نمود تا نسبت به مدون سازی اقدامات صورت گرفته در ایام شیوع ویروس کرونا اقدام نمایند.

مهندس اکبر ضمن ابراز تاسف از درگذشت یکی از پرسنل گاز بر اثر کرونا بیان نمود: محدودیت های اعمال شده در راستای کنترل کرونا باید به تدریج و طی هماهنگی با ستاد و براساس دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا کاهش یابد.

وی همچنین با توجه به شروع مجدد کنتورخوانی از اواخر اردیبهشت ماه بر تهیه لوازم بهداشتی و حفاظتی برای کنتورخوانان تاکید کرد.

در ادامه این جلسه مقرر گردید تا زمان اعلام وضعیت عادی از سوی مراجع ذیصلاح، نماز جماعت، کلاس های آموزشی و فعالیت های ورزشی برگزار نشود.

ادامه روند کنترل سلامتی کارکنان، تهیه گزارش هزینه های انجام شده برای تهیه لوازم و کلیه موارد مربوط به پیشگیری از انتشار و ابتلای کارکنان به ویروس کرونا و تهیه کتابچه اقدامات انجام شده در شرکت گاز استان گیلان در ایام ویروس کرونا از دیگر مصوبات این جلسه بود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=9768

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: