با حضور مهندس کوچکی نژاد؛

جلسه انجمن کارفرمایی صنعت چاپ گیلان برگزار شد

با حضور مهندس کوچکی نژاد؛

جلسه انجمن کارفرمایی صنعت چاپ گیلان برگزار شد

باز باران خبر: به مناسبت روز ملی صنعت چاپ جلسه انجمن کارفرمایی صنعت چاپ گیلان با حضور مهندس جبارکوچکی نژاد، نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام در دفتر شرکت زیبا چاپ نوین هلیا در شهرک صنعتی سفیدرود رشت برگزار شد.

در این نشست که با حضور مدیران شرکت های چاپ و نشر استان گیلان همراه بود، نماینده مردم رشت ضمن قدردانی از فعالان حوزه صنعت چاپ و نشر استان به مشکلات و دغدغه های چاپخانه داران گیلان گوش فرا داد و برای رفع آن ها راهکارهایی ارائه کرد.

وی در این دیدار قول مساعد داد تا برای بررسی و حل مشکلات بیمه و تامین اجتماعی، مالیات و جلوگیری از خروج امور چاپ و نشر از استان پیگیری های لاز م را انجام دهد.

گفتنی است روز یازدهم شهریور برای اهالی صنعت چاپ اهمیت بسیاری دارد چرا که در این روز، صنعت چاپ ایران با بیش از دو سده قدمت دارای هویت شد و «روز ملی صنعت چاپ» نام گرفت. این روز یادآور تلاش مستمر و زحمت مداوم جمع بزرگی از کارگران، صنعتگران و هنرمندان و در یک جمله وامدار تلاش بزرگمردان فرهنگ ایران زمین است. شاید امروز که به صندلی خود تکیه داده‌ایم و مشغول دیدن مطالب مختلف در میان پایگاه‌های اینترنتی هستیم، به باعث و بانی این اتفاق تا به حال فکر نکرده‌ایم، نیندیشیده‌ایم که اگر چاپ نبود چگونه دانش‌ها منتقل می‌شد. چاپ یعنی زندگی، یعنی حیات، پویایی و تحرک، فکر این که در نبود چاپ جامعه با چه مشکلاتی روبه‌رو می‌شود غیرقابل تصور است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=32505

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: