جشنواره شکرانه برداشت برگ سبز چای در واجارگاه برگزار می شود

   

  مدیریت شهری و شورای اسلامی  واجارگاه  برای ساختن شهری در شان مردم این شهر تلاش  می‌کند 

   باز باران خبر – منور شعبانپور:  شهردار واجارگاه با تاکید بر لزوم توجه به توسعه گردشگری و رونق اقتصادی شهر واجارگاه گفت: جشنواره شکرانه برداشت برگ سبز چای با هدف معرفی ظرفیت های گردشگری به ویژه محصولات تولیدی منطقه به مردم و بالاخص مسافران در واجارگاه برگزار می شود.
  سادات دیلمی در جمع خبرنگاران با اشاره به ارتباط و تعامل نزدیک مدیریت شهری و اعضای شورای شهر واجارگاه در راستای توسعه این شهر اظهار کرد: تلاش مدیریت شهری و شورای شهر واجارگاه ساختن شهری در شان مردم نجیب این شهر است.
وی توجه به نیازها و مطالبات شهروندان را از برنامه های مدیریت شهری واجارگاه خواند و افزود: برنامه ریزی های لازم برای جبران کاستی ها و توسعه یافتگی واجارگاه صورت گرفته که به صورت جدی دنبال می شود که این امر موجب اعتماد شهروندان و مشارکت نزدیک آنان با شهردای شده است.
شهردار واجارگاه با اشاره به اینکه هزینه های عمرانی و جاری این شهرداری در سال گذشته ۲۸ میلیارد تومان بوده گفت: ۷۰ درصد این اعتبارات برای انجام پروژه های عمرانی هزینه شده تا در روند کاهش مشکلات عمرانی شهر موثر واقع شود.
وی توجه به حوزه فرهنگی و ورزشی را از دیگر رویکردهای مدیریت شهری واجارگاه خواند و افزود:در حوزه ورزشی تیم والیبال شهرداری واجارگاه در سوپر لیگ گیلان قهرمان شده ضمن اینکه حمایت از این تیم و سایر رشته های ورزشی ادامه دارد.
  سادات دیلمی از برگزاری جشنواره شکرانه برداشت برگ سبز چای در دوم تیرماه سالجاری در شهر واجارگاه خبر داد و گفت: رونق گردشگری و اقتصادی شهر یکی از هدف های مدیریت شهری واجارگاه است.
وی با اشاره به اینکه واجارگاه دارای چشم اندازهای طبیعی جذاب و باغات سبز چای است، تصریح کرد:جشنواره برگ سبز چای با هدف معرفی ظرفیت های گردشگری به ویژه محصولات تولیدی منطقه به مردم به ویژه مسافران همچنین ایجاد شور و نشاط اجتماعی و انگیزه بیشتر در میان کشاورزان و تولیدکنندگان در دوم تیر ماه جاری در شهر واجارگاه برگزار می شود.
   ■ تعامل شورای شهر و مدیریت شهری واجارگاه زمینه ساز افزایش ارائه خدمات به شهروندان است

   سخنگوی شورای اسلامی شهر واجارگاه نیز در ادامه به تعامل خوب اعضای شورای شهر و مدیریت شهری واجارگاه اشاره کرد و گفت: استقرار برخی ادارات مانند برق، پست و اورژانس ۱۱۵ در واجارگاه حاصل این تعامل و همگرایی است.
خیرالله رضایی با اشاره به تلاش مدیریت شهری با حمایت های شورای اسلامی شهر واجارگاه در راستای پیگیری مطالبات به حق شهروندان افزود: بررسی و پاسخگویی به مطالبات شهروندان در بخش های مختلف عمرانی و خدماتی و حرکت در مسیر توسعه شهری با فراهم سازی زیرساخت های لازم از برنامه های مهم اعضای شورای اسلامی و مدیریت شهری واجارگاه است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=31234

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: