جریان تولید نباید دچار رکود شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان با اشاره به اهتمام تمامی ارکان و مسئولان کشور و استان برای کاهش مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی، تأکید کرد که جریان تولید نباید دچار رکود شود.

به گزارش باز باران حبر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ آرش فرزام صفت در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان تالش با اشاره به لزوم توجه همه مسئولان برای کاهش مشکلات حوزه تولید و اشتغال اظهار داشت: تلاش سران سه قوه بر اساس دستورالعمل موجود ، حمایت از تولید است .

وی حل مشکل بیکاری را نیازمند افزایش تعامل بین بخش های خصوصی و دولتی خواند و افزود: در سالی که به عنوان “رونق تولید” نامگذاری شده، باید با حل مشکلات و موانع تولید علاوه بر رونق اقتصادی ، زمینه افزایش اشتغال در سطح کشور را فراهم کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان تصریح کرد : گسترش تعاملات بین بخشی، امکان توسعه سرمایه گذاری بخش خصوصی و نیز تزریق سرمایه در گردش ، مشکلات تولیدکنندگان کنونی را رفع می کند.

فرزام صفت جلوگیری از رکود جریان تولید را ضرورتی مهم دانست و گفت : مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، لازم الاجراست از این‌رو بانک های عامل و مسئولان دستگاه های مرتبط باید همکاری و هماهنگی لازم را با واحدهای تولیدی داشته باشند.

در این جلسه به مشکلات ۱۲ واحد تولیدی رسیدگی و راهکارهایی برای رفع مشکلات این واحدها مصوب شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=5713

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: