جریان‌سازی اطلاعات از مهمترین وظایف شورای اطلاع رسانی است

دبیر شورای اطلاع رسانی استان گیلان گفت: جریان‌سازی و جریان‌شناسی اطلاعات یکی از مهم‌ترین وظایف شورای اطلاع رسانی است که از این طریق آسیب‌ها و فرصت‌ها شناسایی می‌شود.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، فیروز فاضلی عصر دوشنبه (۹ دی ۹۸) در ششمین جلسه شورای اطلاع رسانی گیلان، با اشاره به اینکه همدلی حاکم در استان سبب شده تا در تمام اتفاقات روزها و ماه‌های اخیر گیلان به عنوان یک استان آرام باشد، اظهار کرد: در این مدت تمام برنامه‌های فرهنگی هنری استان بر طبق روال عادی در حال برگزاری است.

وی در ادامه به تشکیل شورای اطلاع رسانی استان گیلان و برخی از وظایف مهم این شورا اشاره کرد و گفت: جریان سازی و جریان شناسی اطلاعات یکی از مهم‌ترین وظایف این شورا است که از این طریق آسیب‌ها و فرصت‌ها شناسایی می‌شود.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان گیلان، هماهنگی با ادارات و سازمان‌ها برای اطلاع رسانی را یکی از اقدامات شورا دانست و افزود: این هماهنگی سبب می‌شود تا سیاست‌های کلان دولت برای آشنایی مردم با فعالیت‌های عمرانی، اقتصادی، اجتماعی و دیگر موارد مشابه پیاده سازی شود.

 فاضلی با اشاره به اینکه شورای اطلاع رسانی یک اتاق فکر است که با شناخت نقاط ضعف و تقویت روابط عمومی دستگاه‌ها و نهادها در حوزه اطلاع رسانی مدیریت افکار عمومی و گردش اطلاعات در بخش‌های مختلف را هدایت می‌کند، تصریح کرد: در این میان خانه مطبوعات استان نیز وظایفی دارد که باید رعایت کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، هماهنگی با رسانه‌های استان در خصوص انعکاس به موقع و شفاف و عملکرد سازمان‌ها و نهادها، بررسی و انعکاس عملکرد دولت و مشکلات موجود به مردم، هماهنگی با رسانه‌ها در خصوص انعکاس تصمیمات و مصوبات شورای اطلاع رسانی، بررسی منصفانه مشکلات مردم توسط رسانه‌ها و انعکاس آن، ایجاد فضای شور و نشاط انتخاباتی با هدف افزایش آگاهی و سطح تحلیل مردم و نقد منصفانه، پوشش رسانه‌ای اطلاعیه روابط عمومی وزارت کشور در مورد اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت را بخشی از وظایفی خانه مطبوعات در زمینه این شورا اعلام کرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=6297

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: