جایزه، سریالی از جنس مردم و بیانگر مسائل روز جامعه به زبان طنز است

باز باران خبر/ گفتگوی اختصاصی: سریال جایزه ۴ محصول شبکه باران، به نویسندگی و کارگردانی علی حلوی از سریال های محبوب این شب های تلویزیون است و مانند سه فصل قبلی خود با استقبال بسیار خوب مردم مواجه شده است.

صالح اصغری بازیگر نقش بهرام که از بازیگران جوان و محبوب این سریال است، توانسته با بازی خوب و روان خود جای خوبی را در بین مخاطبان بار کند. به همین بهانه گفتگویی با وی انجام داده‌ایم.

وی در ابتدا با اشاره به استقبال مردم از سری چهارم جایزه گفت: فصل های قبلی جایزه بسیار مورد استقبال قرار گرفت، چون از دغدغه ها و مشکلات مردم صحبت می‌کرد و به نوعی سریالی از جنس مردم بود. خدا را شکر سریال در این سری هم، بیننده خوب و همراهی دارد‌. شخصیت بهرام در سه فصل مجرد بود و دغدغه ازدواج داشت. در جایزه ۴، بهرام متاهل شد و درگیر زندگی متاهلی خود شد و با مسائل و اتفاقات زندگی متاهلی دست و پنجه نرم می کند. سعی کردیم در این فصل، دغدغه ها و مسائل جوانانی که تازه تشکیل خانواده داده اند را نشان دهیم‌. همانطور که میدانید استان گیلان، از نظر آمار طلاق جز سه استان اول کشور است که خیلی از آنها بخاطر مسائل ساده و پیش و پا افتاده است. سعی شد به این بعد ماجرا هم بپردازیم. علاوه بر این موضوع انتخابات و حضور پدر بهرام در آن و آن مسائل نیز پرداخته می شود که مردم در قسمت های بعدی بیشتر این بعد از سریال را خواهند دید.

بازیگر جایزه ادامه داد: نشان دادن مشکلات و مسائل روز با زبان نمایشی بسیار در جامعه تأثیر گذار است. مسائلی مانند زندگی در خانه پدر، بیکاری و… که در جامعه بسیار مشهود است. یه دیالوگ جالبی که شخصیت بهرام در سریال داشت و مورد توجه هم قرار گرفت این بود که فقط دغدغه انجام مراسم ازدواج را داشتم و در فردای بعد ازدواج و مراسم عروسی نبودم! که این مورد در جامعه هم دیده می شود و ساده انگاری برخی جوانان در ابتدای زندگی متاهلی وجود دارد.

‌وی در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه چقدر شخصیت بهرام از فصل اول تاکنون پخته تر شده و این پختگی چقدر بازی وی نمایان است، گفت: سعی کردم این پختگی بهرام و تداوم حس را در بازی ام لحاظ کنم. از لحاظ صدا و بیان نسبت به سری قبل سعی کردم اوج و فردها را بیشتر رعایت کنم. قبل از جایزه ۴، سری های قبل را کامل دیدم و سعی کردم ایرادات سریال در فصل های قبل را کمتر کنم.وی راجع به تاثیر و کمک کارگردان و بازیگران رو به رو در موفقیت این نقش هم گفت: آقای حلوی کارگردان کار بسیار به من یاری رساند، بخصوص اینکه چون سکانس های سریال رج زده می شد، برای اینکه حس آن صحنه را خوب کار کنم، راهنمایی های ایشان بسیار موثر بود. همچنین هم بازی بودن با علیرضا تاج شهرستانی بسیار برای من هم لذت بخش و به نوعی درس است. همینطور خانم محسنی و سیده هما میرزینل چی که نقش مقابلم است با بازی خوب و روان خود به من کمک کردند.

وی با اشاره به اینکه طبق نظرسنجی مرکز پژوهش صدا و سیمای مرکز گیلان، سریال جایزه، بعنوان پربیننده ترین برنامه شبکه باران انتخاب شد افزود: خدا را شاکریم از این اتفاق و دست تک تک مردم عزیزمان را می بوسم. به دور از هر شعاری ما با دل و جان برای مردم و شادی آنها تلاش می کنیم. چون سریال حرف مردم را می زند و به نوعی هر اتفاقی که در آن نمایش داده می شود مردم نیز در دنیای واقعی، با آن مواجه هستند. امیدوارم تا جایی که مردم مرا بخواهند برای آنها کار کنم. انشالله اتفاقات بد از مردم و کشور ما دور شود و همیشه در شادی باشند.

گفتگو: اکبر حیدرپور

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=6741

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: