ثبت نام بیش از ۹۰ درصد دانش آموزان در سامانه الکترونیکی/آموزش و پرورش را با سیاست و سیاست زدگی کاری ندارد!

بازباران خبر/مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در نشست خبری به مناسبت هفته دولت با اصحاب رسانه،در روز یکشنبه ۶ شهریور با گرامیداشت هفته دولت تصریح کرد: هفته دولت در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر عملکرد دولتمردان ارائه می شود.

محمد فائزی مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان شفاف سازی را بهترین راهکار در مدیریت صحیح خواند و افزود: در راستای شفاف سازی در مراحل ثبت نام یکی از الزامات مدارس این است که شرایط ثبت نام  در معرض دید اولیا قرار گیرد  و در مدارس دولتی نیز هیچ ریالی به جز پول کتاب و بیمه گرفته نمی شود.

وی افزود،دانش آموزان به دور از هرگونه تبعیض در محدوده مقرر ثبت نام شدند و بیش از ۹۰ درصد ثبت نام دانش آموزان نیز در سامانه الکترونیکی به ثبت رسید.

وی گفت اولیای دانش آموزان می توانند شکایات خود از طریق سامانه شکایت و شماره تلفن ارزیابی ها و شکایات در استان و شهرستانها به اداره کل آموزش و پرورش منتقل نمایند.

وی در ادامه گفت آماده کردن فضای مدارس جهت شروع سال جدید تحصیلی با خریداری تجهیزات نسبت به آماده سازی فضاهای آموزشی در حد توان اقدام شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت تربیت دانش آموز بر مبنای اصول ملی ، دینی و دشمن شناسی از اهداف کلی و رسالت آموزش و پرورش است.

وی افزود مایل است ارتباط دو سویه با رسانه ها در بحث آموزش و پرورش داشته باشد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=26981

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: