تیم قایقرانی دختران گیلان نیازمند اسپانسر است

فرماندار لاهیجان، مشکلات مالی را یکی از آسیب‌های رشته‌های ورزشی برشمرد و گفت: باید اسپانسر و حامی برای تیم ورزشی قایقرانی دختران پیدا شود.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از ایسنا؛ سید اسماعیل میرغضنفری در دیدار با تیم قایقرانی دختران دراگون بوت لاهیجان در آستانه اعزام به مسابقات جهانی تایلند، با اشاره به مشکلات مالی تیم دراگون بوت دختران لاهیجان و نداشتن اسپانسر، گفت: پشت صحنه ورزش سیاست زدگی‌هایی وجود دارد که نمی‌گذارد تصمیمات تخصصی گرفته شود.

وی با تاکید بر حمایت از بانوان ورزشکار در این رشته، اظهار کرد: مسئولان از جمله فرماندار نباید تعیین کننده برنامه‌ها و یا مربی برای تیم‌های ورزشی باشند، بلکه باید مسئولان و مدیران دولتی در پیشبرد اهداف سازمانی ورزشکاران به آنها کمک کنند تا موفقیت‌های بیشتری به دست آورند.

فرماندار شهرستان لاهیجان افزود: برای فوتبال بیش از سایر رشته‌های ورزشی از اعتبارات دولتی و از طریق اسپانسرها و هیئت‌ها کمک می‌شود، اما در سایر رشته‌ها چنین حمایت‌هایی وجود ندارد و برخی از این تیم‌های قهرمانی مشکل مالی دارند و باید سیاست زدگی‌هایی که نمی‌گذارند تصمیم درست در ورزش گرفته شود از جامعه ورزشی رفع و به همه رشته‌ها توجه شود.

این مقام مسئول مشکلات مالی را یکی از آسیب‌های رشته‌های ورزشی برشمرد و عنوان کرد: رشته‌های ورزشی نظیر قایقرانی و دراگون بوت به دلیل اینکه چون بروز و ظهور عام ندارد و مردم خیلی قهرمانان این رشته‌ها را نمی‌شناسند، کمتر مورد توجه قرار می گیرند.

وی با اشاره به اراده و جدیت دختران رشته قایقرانی لاهیجان، خاطرنشان کرد: شما اعضای تیم قایقرانی دراگون بوت لاهیجان روحیه بسیار خوبی دارید و دختران مصممی هستید و کسی نمی‌تواند شما را از راهی که انتخاب کرده‌اید بازدارد.

میرغضنفری با بیان اینکه مسئولان شهرستان در حد مقدورات به تیم داگون بوت لاهیجان کمک خواهند کرد تا به آرزوهای خود برسید، گفت: شما می توانید افتخار آفرینی‌های بیشتری برای کشور و استان داشته باشید.

فرماندار لاهیجان تاکید کرد: باید اسپانسر و حامی برای تیم ورزشی قایقرانی دختران پیدا شود و با مشورتی که وجود دارد از مسیر بخشداران به شما کمک خواهد شد تا بتوانیم به راه خود ادامه دهید، اما نباید تنها به قهرمانی فکر کنید و اخلاق را همواره سرلوحه خود قرار دهید.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=2087

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: