تکمیل واحدهای صنعتی نیمه تمام، اولویت اول کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع گیلان است

رتبه سوم کشوری گیلان در تعداد پرداخت تسهیلات رونق تولید

فرهاد دلق پوش در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استانداری گیلان گفت: اولویت در برنامه های کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید؛ حمایت برای تکمیل واحدهای تولیدی نیمه تمام مشکل دار و ایجاد واحدهای جدید در گام بعدی می باشد.
به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان؛ دلق پوش رئیس سازمان صمت گیلان افزود: لازم است سرمایه در گردش برای تامین مواد اولیه به واحدهایی که نیاز مبرم دارند تا در صف تولید باقی بمانند و در روند تولید دچار بحران نشوند وظیفه ماست تا با پشتیبانی همه مدیران اجرایی دست اندرکار آنها را در جهت جهش تولید پایدار و چرخه تولید پویا تر از گذشته حمایت نماییم.
وی از کسب رتبه سوم کشوری در تعداد پرداخت تسهیلات در قالب رونق تولید به واحدهای تولیدی سخن گفت و اظهار داشت: تاکنون به هزار ۷۰۳ واحد بر اساس مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گیلان، تسهیلاتی بیش از هزار ۵۹۱ میلیارد تومان پرداخت شده است.
دکتر دلق پوش با اشاره به مشکلات پیش روی واحدهای صنعتی در جریان ویروس کرونا و همچنین تحریم های ظالمانه که باعث بروز مشکلات اقتصادی بر واحدهای صنعتی شده عنوان داشت: با توجه به کاهش ظرفیت برخی واحدهای تولیدی و مشکلات فروش و تامین مواد اولیه در این برهه حساس اقتصادی جامعه، در خصوص دریافت مالیات از واحدهای صنعتی تقاضای مساعدت و همکاری دو سویه از امور مالیاتی را داریم تا انشاءا.. هر دو طرف به اهداف خود دست یابند.
گفتنی است در این جلسه از مشکلات ۴ واحد صنعتی که اغلب مشکلات زیرساختی داشتند مورد بررسی اعضای کارگروه قرار گرفت و راهکارهای مناسب ارائه گردید.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=12107

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: