تولید کابل آلومینیومی توسط شرکت رادکابل شمال در گیلان می‌تواند نیاز بازار را پوشش دهد

راه اندازی کامل صنایع پوشش عزم جدی متولیان این شرکت را می طلبد

باز باران خبر/ مدیرکل صمت گیلان در حاشیه بازدید از شرکتهای راد کابل شمال و صنایع پوشش گفت: تولید انواع کابل آلومینیومی در گیلان می تواند نیازهای بخش مهمی از بازار را پوشش دهد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی صمت گیلان؛ پورحیدری گفت: همه باید در راه اندازی واحدهای تولیدی غیرفعال تلاش کنیم و بانکها نیز باید به تولیدکنندگان اعتماد کنند.

وی گفت: شرکت هایی مانند رادکابل شمال یک شرکت منحصر به فرد در خاورمیانه می‌باشند که می تواند جایگزینی مناسب برای کابل های مس باشد و برای راه‌اندازی آن در تلاش هستیم تا مشکلات پیش آمده را با بانک مربوطه حل و فصل نماییم.

مدیرکل صمت گیلان اظهار داشت: خط تولید جدید راد کابل شمال قابلیت تولید کابل های با کیفیت در اندازه های ۹، ۱۲ و ۱۵ میلیمتری برای ولتاژهای ۲۰ کیلو ولت تا ۷۶۰ کیلو ولتی با تکنولوژی روز دنیا را دارد و با راه اندازی آن حداقل ۴۰۰ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار خواهند شد.

پورحیدری همچنین ضمن بازدید از مراحل پیشرفت ساخت فاز اول شرکت صنایع پوشش گفت: بخشی از این فاز در یک ماه آینده به بهره برداری می رسد و تا سه ماه آینده کل این فاز وارد مدار تولید خواهد شد و راه اندازی کامل صنایع پوشش عزم جدی متولیان این شرکت را می طلبد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=23673

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: