تولید و توسعه نوشت افزار داخلی، مانع خروج ارز از کشور می شود/ مردم تولیدات داخلی را با تعصب ویژه خرید نمایند

باز باران خبر/ مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان گیلان از افتتاح رسمی طرح توسعه شرکت اشکان تجارت در لنگرود در زمینه انواع لوازم تحریر؛ همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل صمت استان گیلان، تیمور پورحیدری در حاشیه افتتاح یک شرکت تولید کننده انواع نوشت افزار و لوازم تحریر که امروز عصر با حضور استاندار و سایر مدیران برگزار شد گفت: این واحد صنعتی در محل شرکتی تاسیس و ایجاد شده که چندین سال قبل تعطیل شده بود و هم اکنون با تولیدات جدید احیا شده است.

وی با اشاره به اهمیت راه اندازی این واحد تولیدی در محل واحد تعطیل قبلی افزود: تولید نوشت افزار و لوازم تحریر از تولیدات مهم استان و کشور به شمار می‌آید و مانع خروج ارز از کشور می شود.

دکتر پورحیدری میزان سرمایه گذاری انجام شده در واحد احیا شده را ۸۹ میلیارد تومان برشمرد و اظهار داشت: این واحد زمینه اشتفال بیش از ۱۷۰ نفر از جوانان این مرز وبوم را فراهم نموده و لازم است مردم فهیم از این محصولات با کیفیت ایرانی از تولید داخلی با تعصب ویژه حمایت و خرید نمایند.
وی با اعلام اینکه در دولت سیزدهم بیش ۹۷ واحد صنعتی در حوزه صمت احیا و راه اندازی شده است، گفت: نهضت احیاء واحدهای راکد آغاز شده است و با آسیب شناسی ویژه و حمایتهای متعدد قطعا ظرفیتهای صنعتی بیشتری به چرخه تولید برمی گردند.

گفتنی است این طرح صنعتی، جز ۱۵ طرح صنعتی آماده افتتاح هفته دولت بود که بتدریج در سراسر استان در حال افتتاح و راه اندازی می باشند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=32309

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: