توقف اجرای تئاتر خیابانی سگ های پوشالی در پیاده راه فرهنگی رشت

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت از توقف اجرای تئاتر خیابانی سگ های پوشالی در پیاده راه فرهنگی رشت خبر داد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از ایرنا؛ علیرضا حسنی  افزود: به علت درگذشت فرهاد پاک سرشت هنرمند فرهیخته استان گیلان اجرای تئاتر خیابانی سگ‌های پوشالی با موضوع طنز به مدت سه شب (۲۷ تا ۲۹ خرداد) در پیاده راه فرهنگی رشت برگزار نمی‌شود.

وی اظهار داشت: اجرای تئاتر خیابانی سگ‌های پوشالی به نویسندگی و کارگردانی مصطفی غلامی در سیزدهمین هفته از فصل دوم پروژه تئاتر خیابانی دائم از بیست و پنجم خردادماه جاری در پیاده راه فرهنگی رشت آغاز شده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت خاطر نشان کرد: ادامه اجرای این تئاتر روزهای سی و سی ام خردادماه جاری برگزار می‌شود که علاقمندان می‌توانند از ساعت ۲۰ در پیاده راه فرهنگی رشت به تماشای این تئاتر حضور یابند.

پروژه تئاتر دائمی خیابانی رشت بیست و هفتم تیرماه سال گذشته، با اجرای اولین نمایش با حضور هنرمندان کشوری و استانی در پیاده راه فرهنگی افتتاح شد؛ با افتتاح پروژه تئاتر دائمی خیابانی در پیاده راه رشت بر اساس برنامه ریزی هر هفته یک گروه نمایش (هر شب) برای اجرای تئاتر در پیاده راه فرهنگی رشت اقدام می‌کنند.

فرهاد پاک سرشت شاعر، طراح، نقاش و کارگردان گیلانی پس از طی یک دوره بیماری طولانی بامداد امروز (دوشنبه) در بیمارستان آریای رشت از دنیا رفت. فرهاد پاک‌سرشت نویسنده، شاعر، طراح، نقاش و کارگردان گیلانی، زاده اول فرودین ١٣٣۶ در شهرستان فومن بود؛ نمایشنامه‌های «بار دیگر باران»، «یک پنجره برای دیدن»، «شب بلند مختار»، «چهارشنبه خاتون»، «مرغابی در شب ساچمه»، «اویستی» و «یک جای پرت» از جمله آثار اوست.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=1856

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: