توسعه زیرساخت های شهری از اولویت های مدیریت شهری است

باز باران خبر – سرویس گزارش: شهردار چابکسر توسعه زیرساخت های شهری را از اولویت های مدیریت شهری دانست و گفت:با سرمایه گذاری بیش از ۱۴ میلیارد تومان ۲۶ پروژه در ایام دهه فجر افتتاح شد.

 بهرام غنوی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه توسعه عمران شهری چابکسر اظهار کرد: اجرای پروژه های عمرانی نقش موثری در افزایش میزان رفاه مردم و بهبود سبک زندگی آن ها دارد.

وی همراهی و همدلی اعضای شورای ششم را در برنامه ریزی منسجم و اصولی مدیریت شهری چابکسر را مورد تقدیر قرار داد و افزود:تلاش شهرداری و شورای شهر چابکسر استفاده از ظرفیت های این شهر در جهت ارتقای رفاه عمومی و زندگی شهروندی است.

شهردار چابکسر توسعه زیرساخت های شهری را گامی مهم در توسعه این شهر دانست و گفت: توجه به زیرساخت های اساسی شهر مانند معابر و خیابان های مناسب جهت توزیع عادلانه خدمات در تمام محله های چابکسر مد نظر مدیریت شهری است.

وی با اشاره به افتتاح ۲۶ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان به مناسبت دهه فجر انقلاب تصریح کرد: طرح های مورد افتتاح مانند آسفالت و زیرسازی، لکه گیری و ترمیم آسفالت ، تعویض تیرهای روشنایی، احداث دیواره حفاظتی، هدایت آب‌های سطحی، جدول گذاری، فرش موزاییک، دیوارکشی،  رنگ آمیزی جداول ، خریدونصب مبلمان شهری، ایمن سازی معابر، ترمیم و ایجاد فضای سبز، احداث پارک ساحلی، زیر سازی معابر، بهسازی مدیریت پسماند و نصب دوربین پایش تصویری است.

به گفته غنوی  پروژه بزرگ آسفالت به طول ۱/۵ کیلومتر در شورای غربی در حال انجام است که با اتمام و بهره برداری از این پروژه بار ترافیکی  شهر کاهش می‌یابد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=29582

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: