توسعه زیرساخت های خدمات رسان تامین اجتماعی در شهرستان ضروری است

باز باران خبر- مریم زارع درخشان: فرماندار شهرستان فومن در نشستی با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استاندار گیلان، خواستار توسعه اماکن خدمات رسانی تأمین اجتماعی در شهرستان فومن شد.

موسی فکور در نشستی با صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اسدالله عباسی استاندار گیلان، نیازمندی های تامین اجتماعی شهرستان را تشریح کرد. وی با بیان این که نیازمند ساختمان اداری مناسبی برای ارائه خدمات به مراجعین هستیم، مسکونی بودن ساختمان فعلی این اداره را مورد توجه قرار داد و افزود: ساختمان کنونی این اداره، مناسب پاسخگویی به مراجعین نیست.

وی با بیان این که ساختمان درمانگاه تامین اجتماعی فومن پاسخگوی حجم مراجعین روزانه نیست، بر ضرورت توسعه درمانگاه این سازمان در فومن تاکید کرد و افزود: در صورت تامین اعتبار، زمین لازم بدین منظور آماده و در دسترس است.

فرماندار شهرستان همچنین با اشاره به ظرفیت و استعداد ورزشی شهرستان، خواستار این شد که با تامین اعتبار لازم جهت اختصاص قطعه زمینی در فومن به ورزشگاه دارای جایگاه تماشاگران برای کارگران، خدمات ارائه شده به این قشر افزایش یابد.

خلیل بهروزی فر نماینده مردم شهرستان های فومن و شفت نیز با اشاره به لزوم احداث بیمارستان تامین اجتماعی و همچنین توسعه درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان فومن، خواستار اهتمام این وزارتخانه در پیاده سازی سیاست های اشتغالزایی دولت انقلابی در شهرستان شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=32090

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: