توسعه اقتصاد استان با جذب گردشگر و سرمایه گذار امکان پذیر خواهد بود

باز باران خبر/ هلدینگ آرش به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار و به پاس قدردانی از حمایت های اصحاب رسانه استان گیلان در امر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی طی آیینی خاص از خبرنگاران تجلیل بعمل آمد.

آرش تقی پور مدیرعامل شرکت انبوه سازان آرش در این همایش ضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگار گفت: رسانه نقش تاثیر گذاری در آگاهی بخشی جامعه دارد و باید قدر زحمات این قشر خستگی ناپذیر را دانست.

وی ضمن اشاره به پیشینه و اساس راه اندازی این مجموعه اظهار داشت: اصل تجارت “مردمداری” است و خوشبختانه با این تفکر وارد این عرصه شدیم و خوشحال هستیم که جوانان زیادی در این‌ مجموعه مشغول به کار هستند و این افتخاری برای خانواده بزرگ آرش مال است.

وی افزود: آرش مارکت فقط متعلق به امین و آرش نیست بلکه برای مردم گیلان تا همیشه خواهد بود.

آرش تقی پور همچنین اضافه کرد: شرکت انبوه سازان آرش صرفا یک مرکز خرید نیست بلکه طبق برنامه ریزی های صورت گرفته این مجموعه هم به لحاظ فرهنگی با دارا بودن سالن کنسرت ۱۰۰۰ نفره و VIP توانسته خاطرات خوشی برای مهمانان در زیباکنار بسازد.

وی افزود: در این سالن اجرای برنامه های مفرح و کنسرت های مختلفی را داشتیم همچنین در ایام محرم امسال نیز با توکل به خدا و عنایت و لطف آقا امام حسین (ع) و دعای خیر مادر مراسم معنوی باشکوهی در ابن مجموعه برگزار نمودیم.

امین تقی پور رئیس هیات مدیره هلدینگ آرش نیز به مشکلات و موانع بر سر راه کارآفرینی و سرمایه گذاری اشاره کرد و گفت: سرمایه گذاری در گیلان می تواند به رونق اقتصادی این استان کمک کند.

وی با تاکید بر اینکه نباید سرمایه گذاران را فراری دهیم اذعان داشت: توسعه اقتصاد استان با جذب گردشگر و سرمایه گذار امکان پذیر خواهد بود بنابراین باید راه را برای سرمایه گذار، هموار کرد و با تمام توان حامی کارآفرینان و سرمایه گذاران بود.

امین تقی پور تصریح کرد: اشتغالزایی و استفاده از نیروی کار جوان یکی از نیت های هلدینگ آرش است که مصرانه پیگیر آن هستیم و از همه مسئولان، مدیران بانکی و همچنین خبرنگاران انتظار داریم برای اعتلا و ارتقای نام “گیلان” حامی این مجموعه باشند و همه ما همواره به نوعی مشوق سرمایه گذاری و توسعه رونق اقتصاد استان باشیم.

در پایان مراسم از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان تقدیر شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=32073

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: