مرحله دوم بسته های معیشتی رزمایش مردمی مواسات توزیع می شود

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با اشاره به زمان توزیع مرحله دوم بسته‌های معیشتی گفت: توزیع ۵۵ هزار بسته معیشتی رزمایش مردمی مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در مرحله دوم انجام می‌شود.

به گزارش باز باران خبر، سرهنگ احمد ابراهیمی پیش از ظهر امروز در نشست خبری روز بسیج سازندگی، با بیان اینکه این سازمان بر اساس احساس نیاز جامعه و با رویکرد فعالیت جوانان در حوزه‌های محرومیت‌زدایی و سازندگی تشکیل‌شده است گفت: تمامی اقشار بسیج در گروه‌های جهادی در این راستا مشغول به فعالیت هستند.

وی افزود: بیش از ۵۵۰ گروه جهادی در سامانه اطلس جهادی استان عضو هستند و تا امروز ۷۰۰ گروه جهادی آمادگی ثبت در سامانه اطلس استان را دارند و در سال جاری جهشی در گروه‌های جهادی در استان به‌ویژه در بخش کشاورزی شاهد خواهیم بود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی در ۶ عرصه به مردم استان فعالیت‌های جهادی ارائه می‌دهند، گفت: کشاورزی، بهداشت درمان، عمرانی، آموزشی، فرهنگی از عرصه‌های فعالیت گروه‌های جهادی است.

ابراهیمی با اشاره به اینکه در اوایل سال ۹۸ با مشکلات سیل روبرو شدیم، افزود: در ایام استان معین مازندران شدیم و حل مشکلات ناشی از سیل را دو شهرستان این استان را در اختیار ما قرار دادند.

وی از به یادگار گذاشتن کارنامه خوبی درزمینهٔ خدمت‌رسانی در مازندران خبر داد و گفت: برای ساخت منازل مسکونی به گلستان رفتیم و ۲۰۶ واحد مسکونی را شهر گمیشان تعمیر و بازسازی کردیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان همچنین به از صفر شروع کردن ساخت ۸۷ واحد مسکونی اشاره کرد و یاداور شد: تاکنون کار ساخت ۵۰ واحد به پایان رسیده است و قرار بود مابقی نیز به پایان برسد که با شیوع ویروس کرونا روبرو شدیم و کار متوقف شد اما دوباره‌کار را شروع کردیم که ان‌شاءالله تا پایان خرداد کار ساخت مابقی واحدها به پایان خواهد رسید.

ابراهیمی با بیان اینکه گروه‌های جهادی ما تخصصی‌شده‌اند، افزود: گروه‌های جهادی پزشکی، کشاورزی و ساخت‌وساز بروز شده‌اند و خالصانه در حال خدمت به مردم هستند.

وی با بیان اینکه کار مرمت و بازسازی ۵۱۵ واحد مسکن محرومان استان را در سال گذشته به پایان رساندیم، گفت: تعمیر ۲۵ باب مدرسه، آسفالت ۱۵ کیلومتر راه روستایی، ۹ متر لایروبی انهار که همه در راستای خدمت‌رسانی به مردم بوده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با اشاره فعالیت کلی سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان در سال ۹۸ افزود: در سال ۹۸ مجموعاً ۷۵۷ پروژه داشتیم که تعداد ۴۰۳ واحد را احداث و ۴۴۳ واحد را تکمیل و مرمت کردیم.

ابراهیمی با اشاره به حمایت‌های سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان از گروه‌های جهادی بخش کشاورزی بیان کرد: در بخش کشاورزی با همکاری سازمان بسیج کشاورزی، طرح بسیج همگام با کشاورز را در حال اجرا هستیم.

وی با بیان اینکه در طرح غربالگری گروه‌های جهادی ما خوش درخشیدند، تصریح کرد: تعداد ۴۱۴ کارگاه تولید ماسک توسط گروه‌های جهادی در ایام شیوع ویروس کرونا فعال بودند که پس از ضدعفونی تعداد یک‌میلیون و ۲۰۴ هزار ماسک را در اختیار مردم و مراکز درمانی قرار دادند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه تا قبل از نیمه شعبان تعداد ۲۶ هزار بسته معیشتی را توزیع کردیم، افزود: بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری نیز رزمایش مواسات همدلی و کمک مؤمنانه آغاز شد که تمامی دستگاه‌های خدمت رسان پای‌کار آمدند.

ابراهیمی با بیان اینکه تا این لحظه در سراسر استان بالغ‌بر ۵۶ هزار بسته معیشتی توزیع‌شده، گفت: تا به امروز ۱۰۱ هزار ۹۵۹ بسته معیشتی در استان توزیع کرده‌ایم که بالغ‌بر ۱۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از منابع خیرین و گروهای جهادی جمع‌آوری‌شده بود.

وی با اشاره به زمان توزیع مرحله دوم بسته‌های معیشتی افزود: توزیع ۵۵ هزار بسته معیشتی رزمایش مردمی مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در مرحله دوم انجام می‌شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=9592

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: