توجه به نحوه ارائه و کیفیت خدمات، مهمترین عامل ایجاد رضایتمندی در مخاطبان است

باز باران خبر/ همسو با اجرای طرح ۳۰۷۰ و توسعه خدمات غیرحضوری رونمایی شده ، کارگروههای نظارتی و اطلاع رسانی فرایند تحول دیجیتال در اداره کل تامین اجتماعی گیلان تشکیل گردید.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، بدنبال رونمایی از هشت خدمت غیرحضوری در طرح ۳۰۷۰ سازمان و با هدف شناسایی گلوگاهها و مشکلات احتمالی برای کاربران ، کارگروه های نظارتی و اطلاع رسانی فرایند تحول دیجیتال در تامین اجتماعی گیلان تشکیل گردید. 

علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در این نشست با تقدیر از تلاشهای صورت گرفته در مدیریت و راهبری واحدهای تابعه و تخصصی توسط اعضاء ، عملکرد مطلوب استان در شرایط اقتصادی موجود و درگیری ناشی از شیوع کرونا را که به لطف پروردگار با ایجاد رضایتمندی همراه بوده است ثمره حمایت مدیران ارشد ستادی و مقامات و مسئولین استانی و با ضریبی سنگین تر ناشی از همت والا و همراهی و تلاش کارکنان دانست . 

وی با تاکید بر اینکه اجرای طرح ۳۰۷۰ بعنوان اقدامی بزرگ با شجاعتی خاص صورت گرفت افزود : اصلی ترین لازمه و بستر خدمات غیرحضوری ، اینترنت و دانشی است که خارج از حوزه فعالیت و اختیارات سازمان میباشد. 

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان ، تسلط داشتن ، اشراف اطلاعاتی و سیستمی و صبر و حوصله از ویژگی های افرادی است که باید در تیم های مشاوره مراجعین برای معرفی خدمات غیرحضوری بکارگیری شوند . 

علی حسین نژاد ، رصد فرایندها و نحوه اجرا و شناسایی مشکلات کاربری را مهمترین مسئولیت تیم نظارتی برشمرد. 

توجه به نحوه و کیفیت ارائه خدمات بعنوان مهمترین عامل ایجاد رضایتمندی در مخاطبان و تغییر نگاه جامعه هدف و ترغیب آنها برای برخورداری از خدمات بصورت غیرحضوری با تعامل و گامهای موثر و هدفمند از دیگر موضوعات مطروحه در این نشست بود. 

خاطر نشان میسازد تا پایان هفته چهارم طرح ۳۰۷۰ از هشت خدمت غیرحضوری رونمایی گردیده و امکان ارائه آنها برای کاهش مراجعات فراهم شده است.  

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=16774

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: