تنها جوانان گیلانی جذب راه‌آهن می شوند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان گفت: طبق تأکید و پیگیری نماینده عالی دولت در استان، تنها جوانان گیلانی جذب راه‌آهن خواهند شد.

علی اوسط اکبری مقدم افزود: بر اساس پیگیری و مکاتبات دکتر سالاری مبنی بر جذب نیروی بومی در راه آهن، در مرحله مقدماتی و فراخوان نیز این شرط به عنوان یک عامل الزامی برای افراد متقاضی اشتغال در راه آهن گیلان اعلام شد.
وی با بیان اینکه از فردا  یکشنبه ثبت نام برای جذب نیرو در راه آهن گیلان آغاز می شود، تصریح کرد: ۱۳۱ نفر از افراد بومی گیلان بر اساس نیازمندی های اعلام شده در فراخوان جذب می شوند.
اکبری مقدم خاطرنشان کرد:متقاضیان می توانند از هشتم تا ۲۱ اردیبهشت ماه جاری به سایت www.karasa.ir مراجعه و ثبت نام کنند.
پذیرفته شدگان آزمون از طریق شرکت پیمانکاری در راه آهن گیلان به کار مشغول خواهندشد.
مسیر ریلی رشت – قزوین پانزدهم اسفندماه سال گذشته با حضور رئیس جمهوری به صورت رسمی افتتاح شد؛ راه آهن قزوین – رشت به صورت یک خطه، از ایستگاه سیاه چشمه در شمال غرب قزوین و قبل از شهر تاکستان از خط آهن اصلی تهران – تبریز منشعب شده و با گذر از روستاهای کوهین و شیرین سو در محدوده شهرهای لوشان، منجیل، رودبار، رستم آباد و امامزاده هاشم ادامه مسیر داده و به ایستگاه رشت می رسد.
راه آهن قزوین – رشت ۵۳ تونل به طول ۲۲ کیلومتر دارد؛ همچنین بزرگترین پل راه آهن کشور به طول یک هزار و ۴۳۰ متر روی سد منجیل ساخته و برای احداث این خط ریلی حدود ۹ کیلومتر پل بزرگ و ۲۲ میلیون متر مکعب خاکبرداری و خاکریزی شده است.
در حال حاضر گیلان در دو مسیر تهران – رشت و مشهد – رشت قطار دارد که تردد روزانه در دو رام ( یک رفت و یک برگشت) در خط آهن رشت – قزوین و هفته ای یکبار در دو رام ( یک رفت و یک برگشت) در مسیر ریلی رشت – مشهد انجام می شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=488

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: