تمرین مشترک کاراته کاهای هایاشی ها شیتوریو استان گیلان در لاهیجان

 

بازباران خبر: تمرین مشترک کاراته کاهای سبک هایاشی ها شیتوریو استان گیلان با تدریس جانباز و آزاده دفاع مقدس استاد عبدالله میلانچی در لاهیجان برگزار شد.
در این تمرین سه ساعته داوران جهانی و آسیایی کاراته گیلان، اساتید ؛ آریامن قویدل ، محمدرضا کمالی و حمیدرضا گیلچینی و جمعی از پیشکسوتان، مربیان، داوران و قهرمانان این رشته ورزشی حضور داشتند. همچنین در ادامه این مراسم از کتاب کاراته  با عنوان “راهنمای کاربردی کاراته” با حضور  داوطلب، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان، زارع نماینده منتخب مردم شهرستان های لاهیجان و سیاهکل،  سرهنگ حاکی جانشین فرماندهی سپاه ناحیه لاهیجان، مهندس گلشاهی کارآفرین و مشاور کسب و کار در گیلان و جمعی از مسئولین شهرستانی در خانه کاراته شهید عقیل خلیلی زاده  لاهیجان رونمایی شد. کتاب راهنمای کاربردی کاراته به قلم سیدرضا میرحسینی مربی و داور کاراته جمهوری اسلامی ایران به نگارش درآمده است. در این کتاب نحوه تمرینات، اصطلاحات و معانی آنها، نقاط مهم ضربه زنی، داچی ها و انواع ضربه و دفاع در کاراته همراه با تصاویر جهت بالابردن سطح فنی هنرجویان و مربیان این رشته ورزشی چاپ گردیده است.
گفتنی است نویسنده سخن برگزیده این کتاب را به شهدا و خانواده هایشان نسبت داد و اظهار داشته که از صمیم قلب و اراده درونی می خواهم بگویم که شهدا و خانواده هایشان قهرمانان واقعی کشورمان هستند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=35097

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: