تقویت زیرساخت های شهری از اولویت های شهرداری رحیم آباد است

 

  باز باران خبر – سرویس گزاررش: شهردار رحیم آباد با اشاره به اینکه نخستین گام در توسعه شهری تقویت زیرساخت ها می باشد ،گفت:پاسخگویی به مطالبات شهروندان و حرکت در مسیر توسعه شهری با فراهم سازی زیرساخت های لازم از اولویت های مدیریت شهری و شورای اسلامی رحیم آباد است.

   مظاهر آقاجانی با اشاره به اجرای طرح ها و اقدامات عمرانی در رحیم آباد اظهار کرد: همه تلاش مجموعه شهرداری و شورای اسلامی رحیم آباد ارتقای خدمت رسانی به شهروندان است که در این راستا نیازمند حمایت های مسؤولان و شهروندان هستیم.

وی شهرداری را نهادی پیشرو در ارائه خدمت رسانی به مردم دانست و افزود: به رغم همه تنگناهای مالی، شهرداری رحیم آباد توانسته اقدامات موثری در حوزه عمرانی و خدماتی به شهروندان ارائه دهد.

شهردار رحیم آباد با اشاره به اینکه نخستین گام در توسعه شهری تقویت زیرساخت ها است ،تصریح کرد: پاسخگویی به مطالبات شهروندان و حرکت در مسیر توسعه شهری با فراهم سازی زیرساخت های لازم از اولویت های مدیریت شهری و شورای اسلامی رحیم آباد است.

وی با اشاره به افتتاح ۳۰ پروژه عمران شهری با حجم سرمایه گذاری ۶ میلیارد تومان در ایام دهه فجر بیان کرد: زیر سازی و آسفالت کوچه ها و معابر سطح شهر، فرش موزاییک، جمع آوری و هدایت آبهای سطحی و احداث دیواره حفاظتی از مهم ترین پروژه های مورد افتتاح است. 

آقاجانی اجرای پروژه های شهرداری رحیم آباد را حاصل تلاش و تعامل خوب مجموعه شهرداری و شورا دانست و افزود: از تمام امکانات و ظرفیت های رحیم آباد استفاده می کنیم تا بتوانیم این شهر را به جایگاه اصلی و واقعی آن برسانیم.

گزارش: ثریا شعبانپور

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=29578

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: