تقویت روحیه ایثارگری و از خودگذشتگی خشت اول اقتصاد مقاومتی است

بازباران خبر- دکتر جمال امیدی در حاشیه برگزاری آیین تجلیل از خانواده شهدای کارگری، شهدای تولید و کارگران منتخب شرکت سیمان خزر گفت: یکی از معجزات انقلاب اسلامی ایران، مدیران و فرماندهان جوان جنگ تحمیلی بودند که در مکتب حضرت امام خمینی(ره) به شخصیتی برجسته و جامع الاطراف رسیدند.
  به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان خزر، مراسم تکریم وتجلیل از خانواده شهدای کارگری، شهدای تولید و کارکنان منتخب سیمان خزر با حضور مهندس طهمورث عموپور فرماندار شهرستان رودبار، دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر، سرهنگ عطایی فرمانده سپاه شهرستان رودبار، معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار رودبار، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان، تعدادی از مدیران شهرستانی و مدیران و کارکنان شرکت سیمان خزر هفته گذشته در محل کارخانه این شرکت برگزار شد.
  درابتدای این مراسم دکتر جمال امیدی مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر ضمن خوش آمد گویی به میهمانان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، جانبازان و ایثارگران دوران دفاع مقدس، مدافع حرم و تولید  بر لزوم وحدت، همدلی و تقویت روحیه ایثار و شهادت تاکید کرد و گفت: یکی از معجزات انقلاب اسلامی ایران، مدیران و فرماندهان جوان جنگ تحمیلی بودند که در مکتب حضرت امام خمینی(ره) به شخصیتی برجسته و جامع الاطراف رسیدند.
   وی تقویت روحیه ایثارگری و از خودگذشتگی را خشت اول اقتصاد مقاومتی دانسته و بر مشارکت جمعی و استفاده از ظرفیت تمامی متخصصین داخلی جهت دستیابی حداکثری به تولید ملی با تکنولوژی بومی تاکید کرد.
  در ادامه فرماندار رودبار  هم ضمن تکریم و قدردانی از رشادتهای ایثارگران هشت سال دفاع مقدس گفت: با توجه به شرایط  حال حاضر اقتصادی و نامگذاری سال جاری بنام مهار تورم و رشد تولید از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باید فرامین حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب را غنیمت شمرده و با همدلی، جدیت در کار و تلاش و همچنین نظم فردی و سازمانی منویات ایشان را سرلوحه امورات تولید و صنعت قرار داده و از فرصت‌های پیش‌رو برای آبادانی ایران اسلامی بهره‌برداری بهینه نمائیم.
  وی با بیان اینکه امنیت و آرامش امروز مدیون افرادی است که با جان و مال خود از تمامیت ارضی میهن اسلامی دفاع کردند تصریح کرد: رزمندگان اسلام مردان حق و حقیقت بودند که با اعتقاد به اصل موقعیت مقدم بر طریقت می‌باشد از جان خود برای حفظ خاک و آرامش ایران و ایرانی گذشتند.
  فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رودبار نیز در آیین تجلیل و تکریم از مقام شامخ کارگر و شهدای کارگری سیمان خزر با عنوان اینکه کارگران با مسئولیت پذیری خود در سنگر خط مقدم اقتصاد مقاومتی می باشند و اشاره  به کسب رتبه کشوری سیمان خزر تصریح کرد: کسب چنین مرتبه ای نشان از مسیولیت پذیری همه اعضای این مجموعه است.
  گفتنی است در پایان حجت الاسلام و ملکی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه رودبار نیز سخنانی در خصوص ارزش کار و کارگر و اهمیت کار فی سبیل الله ایراد کردند.
شایان ذکر است در این مراسم از خانواده شهدای کارگری،  شهدای صنعت و کارکنان منتخب  شاغل در شرکت سیمان خزر با اهداء لوح سپاس تجلیل و قدردانی گردید.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=30980

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: