تقدیر سازمان داوطلبان ازطرح یک روز کار داوطلبی جمعیت هلال احمر گیلان

سازمان داوطلبان از اجرای طرح یک روز کار داوطلبی جمعیت هلال احمر گیلان تقدیر و آن را بعنوان یک طرح ملی در قالب دستورالعمل به تمامی استانها ابلاغ کرد .
به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر ، مهدی ولی پور گفت : یک روز کار داوطلبی با هدف افزایش مسئولیت پذیری اجتماعی شهروندان ، نهادینه کردن و ترویج فرهنگ کار داوطلبانه و ایجاد بستر لازم به منظور تشویق کارکنان به فعالیتهای داوطلبانه و بهره گیری از تخصص و ظرفیتهای مردمی از دو سال پیش در استان گیلان اجرا شد .
وی افزود : معاونت داوطلبان با شناسایی مناطق محروم و نیاز سنجی چالش ها و کمبودهای مناطق مور نظر با بهره گیری از ظرفیت امدادگران و اعضای داوطلب و مشارکت خیرین و سازمانهای مردم نهاد یک روز به صورت داوطلبانه در این مناطق حضور یافته و خدمات داوطلبی را به ساکنین ارایه می دهد .
بهزاد پرستش معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر گیلان گفت : هر یک از اعضای داوطلب بر اساس مهارت و توانایی خود برای انجام خدمات داوطلبانه به این معاونت مراجعه می نماید که پس از ارزیابی و نیاز منطقه مورد نظر طی فراخوان به افراد داوطلب از جمله ، پزشک ، روانشانس ، مشاور ، مربی آموزش کمک های اولیه، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و سایر خدمات لازم با همراهی سمن ها و خیریه هابه آنان در طی یک روز ارایه می شود .
وی بیان کرد : با ارایه این طرح به سازمان داوطلبان ضمن استقبال و تقدیر از یک روز کار داوطلبی این طرح بعنوان دستورالعمل اجرایی به تمام استانها ابلاغ شد .

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=4079

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: