تصویب نهایی تسهیلات ۲۵ طرح کارشناسی شده در کارگروه/ تعیین تکلیف مشکلات ۱۰ واحد تولیدی گیلان


باز باران خبر/ مدیر کل صمت گیلان در حاشیه جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان از تعیین تکلیف مشکلات ۱۰ واحد تولیدی در این کارگروه و صدور دستورات لازم جهت حل و فصل موانع موجود آنها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان؛ تیمور پورحیدری در جلسه تسهیل و رفع موانع تولید استان که صبح امروز در سالن غدیر استانداری گیلان برگزار شد افزود: از جمله موارد مطروحه واحدها می‌توان به امهال بدهی بانکی، اخذ تسهیلات بانکی، انتقال اسناد تجاری، ترهین محل اجرای طرح، تعیین تکلیف بدهی به تامین اجتماعی و شرکت گاز، تغییر کاربری و توقف عملیات اجرایی بانکی اشاره نمود.
وی همچنین از تصویب نهایی اعطا تسهیلات ۲۵ طرح کارشناسی شده مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه فرعی اشاره نمود و افزود: مشکلات این ۲۵ واحد تولیدی طی برگزاری جلسات متعدد کارشناسی با حضور نمایندگان بانک‌ها و ادارات مرتبط بررسی و مصوبه‌های پیشنهادی جهت رفع موانع موجود صادر گردید و در این جلسه به تصویب نهایی رسید.
دکتر پورحیدری همچنین از تصویب نهایی ۲ طرح کارشناسی شده در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به مبلغ ۱۱۶ میلیارد ریال خبر داد.
وی در این جلسه از عدم اجرای برخی مصوبات کارگرو توسط بانک‌ها گلایه نمود و افزود: مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید قانون است و بانک‌ها ملزم هستند تا این مصوبات را اجرایی نمایند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=31813

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: