تسهیلگری مهمترین اقدام دستگاههای اجرایی گیلان در پشتیبانی از سرمایه گذاری است

باز باران خبر/ مدیر کل هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری گیلان گفت: تسهیلگری مهمترین اقدام دستگاههای اجرایی در مسیر پشتیبانی از سرمایه گذاری ها است.
به گزارش باز باران خبر؛ دکتر یونس رنجکش در سی و هفتمین کمیته فنی بررسی طرح های سرمایه گذاریاستان گیلان افزود: سرعت بخشیدن به صدور مجوز ها و پاسخگویی به موقع استعلام ها و پیگیری در خواست متقاصیان سرمایه گذاری در گیلان از اولویت های کاری است که هم دولت و هم مسوولان ارشد استان بر ان تاکید دارند و جدای از ان از وظایف اصلی سازمان ها نیز می باشد.
وی افزود: با توجه به اثرات مهم بازدهی سرمایه گداری ها در بازه های زمانی تعیین شده توسط سرمایه گذار و محاسبه هزینه ها هرگونه کوتاهی و کم توجهی در لین زمینه موجب به هدر رفتن سرمایه های ملی و تاخیر در فرایند کسب و کارها و اشتعالزایی می شود.
به گفته مدیر کل هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتعال استانداری گیلان وظیفه سازمانی و اجتماعی و اخلاقی ایجاب می کند تا از فرصت ها در زمان مناسب استفاده شود و تسریع در سرمایه گذاری ها در استان موجب جهش توسعه و جبران عقب ماندگی ها خواهد شد.
وی یاد اور شد: در لین جلسه مشکلات سه طرح بزرگ سرنایه گذاری در زمینه های تولید مواد بهداشتی و آرایشی و ساختمانی و صنعتی با حضور مدیران دستگاههای اجرایی مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهایی نیز ارائه گردید.
رنجکش با تاکید بر اجرای قانون و ضوابط در رفع مشکلات سرمایه گذاران خواستار تسریع در روند اجرای سرمایه گذاری ها شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=21777

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: