تسهیلات بسته حمایتی ارزی و ریالی به صادرکنندگان ابلاغ شد

باز باران خبر/ درویشکردار، رئیس اداره توسعه تجارت بازرگانی سازمان، اظهار داشت: تسهیلات ریالی و ارزی در قالب سرمایه در گردش به تولید کنندگان و ارائه کنندگان کالا و خدمات صادراتی ارائه می گردد. 

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان محمدرئیس اداره توسعه تجارت بازرگانی سازمان صمت در راستای حمایت از صادرکنندگان و بالا بردن توان صادراتی تولید کنندگان افزود: شرایط مطلوبی جهت ارائه تسهیلات بانکی فراهم شده است تا تولیدات صادراتی، تجار و همچنین شرکت های دانش بنیان بتوانند از این تسهیلات سرمایه در گردش استفاده و توان صادراتی خود را بهبود بخشند.

وی با تشریح شرایط و مشمولین اعطاء تسهیلات بانکی، عنوان کرد: دارندگان پروانه بهره برداری تولیدی و صنعتی، دارندگان قرارداد معتبر صادرات خدمات فنی و مهندسی، گواهی فعالیت صنعتی از جمله مشمولین حایز شرایط دریافت  این بسته تسهیلاتی می باشند.

محمد درویش کردار در ادامه افزود: پرداخت تسهیلات به صورت ترکیبی از محل صندوق توسعه ملی و منابع داخلی بانک عامل می باشد که در حال حاضر با نرخ سود سالانه تسهیلات معادل ۱۴ و نیم درصد است.

همچنین سقف تسهیلات ریالی معادل ۲۰ میلیارد تومان و سقف تسهیلات ارزی حداکثر یک میلیون یورو خواهد بود.رئیس اداره توسعه تجارت بازرگانی سازمان اظهار داشت؛ آن دسته از صادرکنندگانی که محصولات صادراتی خود را  به ۱۵ کشور همسایه و دو کشور هند و چنن صادر می کنند می‌توانند به آسانی از این تسهیلات برخوردار شوند.

وی در پایان افزود: متقاضیان جهت دریافت تسهیلات با مراجعه به سامانه اطلاعات و خدمات صنعت، معدن و تجارت (بهین یاب) به آدرس https://behinyab.ir مراجعه و نسبت به ثبت و تکمیل اطلاعات خود اقدام نمایند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=22157

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: